vebwa Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvor står vi om et par-tre år? Når vil OLED for alvor ta over markedet? Etter det jeg har lest vil LCD i stor grad fases ut i løpet av relativt kort tid. Noen synspunkter eller linker til interessant lesning? Vurderer for øvrig innkjøp av LCD nå snart, men ettersom noen spår OLED-skjermer som er totalt overlegne LCD i løpet av 2004 vegrer jeg meg litt... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har ikke forutsetningene for å si så mye om det egentlig, men det er vel ikke tilrådelig å vente akkurat. Det vil sikkert uansett koste flesk de første par årene. Har du såpass med cash er det jo bare å lange ut for en state of the art-skjerm i dag. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg mener å ha lest en artikkel fra itavisen eller her på hardware om at oled skjemene skulle være ja mye bedre enn lcd men at de hadde en veldig liten levetid (kun 5000 timer) og det var derfor de ikke kostet så mye. Håper de klarer pg forbedre teknologien slik at levetiden blir hvertfal på linje med lcd :wink: Lenke til kommentar
jorank Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 tror du må vente lengre enn 2004 før du finner 17' oled til en fornuftig penge. tror man i det hele tatt må vente til 2005 før de vil masseproduseres.slike ting tar tid vettu. anbefaler å satse på en helt grei lcd som ikke koster for mye, som acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå