Naiits Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Eg har klart å ødelegge Koss'en min. De... Høretingene er blitt ødelagt slik at eg ikkje får de på. Eg har hørt at Koss har livsgaranti, gjelder den selv om eg ikkje har kviteringen? Takker for svar Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sålenge du kan sannsynliggjøre kjøpet,f.eks ved en bankutskrift,så kan det brukes om kvittering. MEN,garantien gjelder jo ikke hvis du har ødelagt headsettet selv,den dekker bare fabrikasjonsfeil.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sålenge du kan sannsynliggjøre kjøpet,f.eks ved en bankutskrift,så kan det brukes om kvittering. MEN,garantien gjelder jo ikke hvis du har ødelagt headsettet selv,den dekker bare fabrikasjonsfeil.... Den har virket på meg flere ganger, tror det står noe på pakka om at det gjelder ved "normal use" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Greide og legge kabelen mellom ei dør. Når jeg gikk så røsket jeg miniJacken av ledningen... Fikk ny uten spørsmål, ble ikke engang skjekket skaden... Hadde da kvitering. Men man trenger ikke det hos elkjøp så lenge man ikke skal ha penger tilbake... Hvor har du kjøpt produktet? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 En eller annen liten databutikk. Husker ikkje ka den heter. Men d e jo ikkje min feil at de holder så dårlig på? Kjenner mange d samme har skjedd med. Da Koss'en ble ødelagt kjøpte eg Wesc headset til 500 kr, men no har d og blitt ødelagt :S uten at d var min feil selvfølgelig Men finner ikkje kviteringen på den heller :S Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Prøv uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå