toazty Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 noen som har erfaringer med dette HK'et? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=36512...led#ProductTabs og anbefaling på hvilke ram brikker jeg skal kjøpe . tenkte på å kjøpe 2x2gb med det første.. pc'en skal brukes til spill og kontor, blir vel sikkert også litt testing på overklokking på nybegynner stadiet.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Legger heller pengene i Biostar sitt I45 fra Netshop om du vil klokke, bedre kvalitet også. Men om ikke klokking står i hovedfokus, så kjøp enten ett Gigabyte EP45 eller Asus P5Q, alt er bedre enn MSI. Er en tråd her på forumet med en som har hatt MSI og la oss si at kvalitetskontrollen deres er ikke helt der den burde ha vært, for eksempel har Malvado fått ett MSI hovedkort hvor alle kondensatorene lå i esken og ingen på hovedkortet, og dette var ett HK fra 2008. Personlig har jeg hatt alt for mye problemer med MSI til at jeg kan engang tørre å anbefale det, tar heller sjansene mine med nForce til Intel og ASUS Striker II Formula, som også er makkverk, men det er grunnet elendig byggejobb fra Nvidia sin side med nForce brikkesettet. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 har hatt 2 msi hovedkort før, har ikke akuratt hatt noe problemer.. utenom litt driver problemer .. men asus har vel egentlig vært det jeg kjøper mest av , får vel kanskje kjøpe asus P5QL noen som vet hva som er forskjellen på p5ql pro og p5ql-e ? pro er billigst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå