Hutihei Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) hei. skal snart kjøpe ny pc, syns netshop sine pc-er virket ganske gode med tanke på pris og sånt, men ser på det ene tilbudet deres http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 at de ikke har noen hovedkort igjen, helt utsolgt, dessuten er det maaaaange andre komponenter som det kan konfigureres til, men det er så mye som er utsolgt! hvis jeg velger omtrentlig de samme komponentene som på tilbudet koster det 13 800 på PC Bygger! Det er rundt 1500kr mer enn det kostet når det var tilbud! er litt fra meg nå, prisene har gått opp så innmarri mye... 13 800 + frakt på rundt 600 blir godt over 14 000 noe som sprenger budsjettet mitt... vil ha en stabil pc, det eneste jeg vet sikkert at jeg vil ha er hd4870 og Samsung t240, muligens 750w strømforsyning. Vil at pc-en helst skal være fra komplett.no eller netshop.no 4gb ram vil jeg også ha. noen som kunne sette opp et system til meg? -takk. EDIT: Skal brukes til spilling og office-programmer, lite annet, kanskje windows movie maker og sånn der, surfing. Skal ikke overklokke. Max pris (ekskludert frakt) må være max 13 000, ikke en krone over. Endret 30. oktober 2008 av Hutihei Lenke til kommentar
Hutihei Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 da er emnetittlel og noen ting i første innlegg endret. håper jeg får noen svar. Lenke til kommentar
Hutihei Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Vær så snill! Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Dette burde jo være enkelt for deg? Nå snakker jo du om ferdigbygde pcer. Det er ikkje så mange av dem på komplett.no og netshop.no http://www.komplett.no/k/cc.aspx?bn=10306 Endret 31. oktober 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Hutihei Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Selvfølgelig er det ferdibygde, jeg har ikke tenkt til å bygge selv, men jeg må jo uansett få noen til å velge komponentene på de ferdigbygde PC-ene (på netshop) fordi jeg ikke har peiling på hvilket hovedkort, RAM osv jeg må ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå