zlav Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 noen som har erfaringer med awdflash progget til A7N8X DeluXXe GD (Alt +f2) jeg har 1001.G verson av biosen,hvem skal jeg velge? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 bruk flashprogrammet til win fungerer kjempebra, bruker det selv bare ikke gjør noe mens den flasher Lenke til kommentar
zlav Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 aldrig hørt om det kan du si hvor det ligger og hvordan det brukes og hvilken patch jeg må ta for og få den nyeste til hket? har 1001.g Lenke til kommentar
zlav Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 en tier til raske svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det skal ligge på cdn, asus uppdate, du henter ned en bios fra nettet ved å trykke next så trykker du flash så starter du på nytt og så hvvis du skl inn i bios starter du på nytt enda en gang så går du inn i bios og titter http://www.asus.com.tw/support/download/it...ModelName=Tools Tror det skal gå til kortet ditt ,men hvis det ikke ligger på cd må du flashe fra floppy fordi det er ikke verdt å ta sjangsen på at hk ikke støtter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå