Bone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heisann! Har en Cruzer Micro 4 GB, men hver gang jeg starter så popper det opp om jeg vil installere U3 System, eller hva det heter.. Det er 2 partisjoner, en er på ca 4 GB er der du lagrer det du skal lagre, men så finnes det en partisjon som inneholder 3 filer: LaunchU3.exe, autorun.inf, og LaunchPad.zip -disse klarer jeg ikke å slette! Noen måte å overstyre dette på? Takker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal være mulig å fjerne U3, ja. http://www.u3.com/uninstall/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 ahh... Takk, takk, takk, takk! Lenke til kommentar
pixl Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fant også en "guide" til HER. Og husk: "U3 Launchpad removal is irreversible. You won’t be able to install U3 again. Beside, backup your data before begin uninstallation process as ALL data will be erased." + "It’s impossible to reinstall U3 LaunchPad." Lykke til Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Fungerte flott den første der, men ellers takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå