CaSh Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei jeg valgte fjernhjelp fra msn så plutselig klikket tastaturet. Når jeg trykker på jklø så kommer 3213+ og masse tall. Jeg har nå prøvd å restarte flere ganger uten at dette hjelper. Jeg så på språk, og den ligger på norsk bokmål. Dette skjedde akkurat i det jeg trykket fjernhjelp, for når jeg chattet litt tidligere så fungerte det fint. Noen som har noen ideer?? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 prøvd å formatere? Ellers kan det være at det er ødelakt av væske Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hvorfor skal jeg formatere? Må jo være en grunn til dette problemet. Det er på en laptop... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 hallo jeg trykker på jklø, hva har det med num lock å gjøre?? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Numlock LOL DET FUNKA!! HAHAHAHA Jeg føler meg så Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hahahaha, folk foreslår formatering, så var det bare til å trykke på numlock...shshs Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hahahaha, folk foreslår formatering, så var det bare til å trykke på numlock...shshs Ja det er helt latterlig. Men seriøst dette må være den morsomste posten ever!! Hva kan jeg si annet enn, det kan skje den beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå