Fotofashion Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Meningen at olympus navnet skal være med:) noe etterbehandling også lagt på støy.. Kommer med 2 andre ved en senere anledning. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Vel, hvis det er så viktig at Olympus skal være med så er det kanskje ikke så smart å kutte vekk s-en? Bildet er bra lyssatt og slik, sånn sett ser det greit ut, men jeg tar ikke helt modellen. Han ser mer ut som en uteligger enn en fotograf. Nå vet jeg ikke om det er meningen at han skal være fotograf, men på dette bildet ser han mer ut som om han har lyst til å stikke av med kameraet enn å bruke det. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Måten han holder objektivet på får det til å virke som han er kåt på objektivet mener jeg, ja jeg er kanskje veldig rar men fikk dne feelingen:P og tror jeg hadde likt bildet bedre vertikalt enn horisontalt.. fototeknisk, litt mye iso støy? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 er nok stilen hans det der.. hans hjemme sie http://www.rogerandre.no/fotoindex.html Måten han holder objektivet på får det til å virke som han er kåt på objektivet mener jeg, ja jeg er kanskje veldig rar men fikk dne feelingen:Pog tror jeg hadde likt bildet bedre vertikalt enn horisontalt.. fototeknisk, litt mye iso støy? Støy are lagt på, som skrevet på første posten .. Ikke alt som ser like bra ut når det er plettfritt IMO. Har en versjon uten støy, men syns det ble mer spenstig med støy. Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må synes bildet var kjempe stilig. Fint med støyen, den passer til stilen og bakgrunnen, så det synes jeg matchet veldig bra. Litt usikker på grepet, det virker litt anspent. Ellers fin plassering, og du har fått fanget blikket bra. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jaså, driver'n og tar bilder også nå? Laga en musikkvideo for ham i fjor. Virka som en ganske morsom fyr, egentlig. [/OT] Som sagt: Dersom det er meningen at Olympus skal være der, hadde det vært fint med S'en også. Ellers liker jeg bildet ganske godt bortsett fra blåfargen på reima, men den er vel bare sånn. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Synd S'en er borte. Uttrykket og stilen til modellen er bra. Likte bildet Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg tror komp. hadde blitt ubalansert med mere under, om du feks skulle hatt med Sen... alle ser jo at det olympus nå, og da er det ikke krise at Sen mangler, imo =) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Selvfølgelig ingen krise, men hvis man først skal få med merket, så bør man ha med hele navnet. Hadde jo ikke vært værre enn å holde litt av snoren inne i hånden eller noe.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 takker.. sånne snorer er for lange , selv liker jeg hvordan bildet kommer ut, plager meg ikke stort at S'en mangler. Det vil jo kanskje påvirke den som ser på å tenke en eller 2 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå