Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Har tenkt og kjøpe boksesekk/slagsekk, men som dere sikkert vet kommer sekkene i forskjellig vekt. Noen veier 6 kilo, andre 30 kg. Men hvilken skal jeg velge? Har det noe og si ? Lenke til kommentar
Hallaa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) jeg synes at du skal kjøpe 30 kilo fordi 6 kilo blir allt for lett;D er du aktiv bokser eller? Endret 31. oktober 2008 av Hallaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg synes at du skal kjøpe 30 kilo fordi 6 kilo blir allt for lett;D er du aktiv bokser eller? Hehe ok. Men har det noe og si med hvor sterk man er? Er 30 kg for mye for noen?(utenom babyer da). Slår vel litt hardt, men vet ikke om det er altfor mye jeg slår, har aldri fått kommentarer. Men kan vel ikke knekke noe om det er 30 kg ? Har ikke allverden med trening, har ikke slått så mye, utenom noen dører (som forøvrig ikke fikk hull i seg.) Jeg er ikke aktiv bokser nei, men har lyst og trene så jeg kan forsvare meg med slag, samt få litt slagferdigheter og sånt. Er ganske enig med 30 kg selv, men ville bare vite om det er skadelig for meg å slå på en 30 kilos sekk? Altså, siden jeg neppe vil få sekken til å røre på seg. Det blir jo >| og ikke >| / om du skjønner ? Tror jeg iallefall Noen andre synspunkter? Har jo ikke teknikk i det hele tatt, men tenkte vel bare og slå, samt lese litt om hvordan du bør slå så du ikke strekker noe muskler el, pleier jo og ligge guider på nettet. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tja, ville vel helst ha fått ordentlig instruksjon av en trener til å begynne med; det er fort gjort å lære seg uvaner. Men hadde gått for 30kg, ja. Er bare plagsomt når sekken er for lett. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) jeg synes at du skal kjøpe 30 kilo fordi 6 kilo blir allt for lett;D er du aktiv bokser eller? Hehe ok. Men har det noe og si med hvor sterk man er? Er 30 kg for mye for noen?(utenom babyer da). Slår vel litt hardt, men vet ikke om det er altfor mye jeg slår, har aldri fått kommentarer. Men kan vel ikke knekke noe om det er 30 kg ? Har ikke allverden med trening, har ikke slått så mye, utenom noen dører (som forøvrig ikke fikk hull i seg.) Jeg er ikke aktiv bokser nei, men har lyst og trene så jeg kan forsvare meg med slag, samt få litt slagferdigheter og sånt. Er ganske enig med 30 kg selv, men ville bare vite om det er skadelig for meg å slå på en 30 kilos sekk? Altså, siden jeg neppe vil få sekken til å røre på seg. Det blir jo >| og ikke >| / om du skjønner ? Tror jeg iallefall Noen andre synspunkter? Har jo ikke teknikk i det hele tatt, men tenkte vel bare og slå, samt lese litt om hvordan du bør slå så du ikke strekker noe muskler el, pleier jo og ligge guider på nettet. Møtte du noen slemme dører..? Du burde lese litt før du går fullt ut ja, læring fra person og erfaring er mye bedre enn guider på nettet! Hvorfor ikke bare starte på boksing? Tror nok at du skal få en 30 kg sekk til å flytte på seg altså Endret 23. november 2008 av DMN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jo, hadde vært fint det, men bor desverre ikke på et område hvor de har bokseklubber desverre Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) eg har den ablicia sekken til 700 kr. Tror den veier 20 kg, det er helt greit, litt lite, men følger med sånn som du kan fylle sand oppi og ligge den inni sekken så kan den bli opp mot 40 kg ganske greit. http://abilica.no/bilder/Abilica_Bokseutst...%5B300px%5D.jpg Endret 7. desember 2008 av andre3028 Lenke til kommentar
Xorgin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 eg har den ablicia sekken til 700 kr. Tror den veier 20 kg, det er helt greit, litt lite, men følger med sånn som du kan fylle sand oppi og ligge den inni sekken så kan den bli opp mot 40 kg ganske greit. http://abilica.no/bilder/Abilica_Bokseutst...%5B300px%5D.jpg Jeg også har den sekken;) Kjøpte den for ca en uke siden, og den er gulle god! Anbefalses! Har ikke fylt den med sand enda, fungerer greit enda med 22 kg:) Jeg driver med kickboxing så jeg både sparker og slår på den. Lenke til kommentar
joggerogjogger Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 eg har den ablicia sekken til 700 kr. Tror den veier 20 kg, det er helt greit, litt lite, men følger med sånn som du kan fylle sand oppi og ligge den inni sekken så kan den bli opp mot 40 kg ganske greit. http://abilica.no/bilder/Abilica_Bokseutst...%5B300px%5D.jpg Jeg også har den sekken;) Kjøpte den for ca en uke siden, og den er gulle god! Anbefalses! Har ikke fylt den med sand enda, fungerer greit enda med 22 kg:) Jeg driver med kickboxing så jeg både sparker og slår på den. Fant en nettbutikk som selger bare Abilica varer. De sender sekkene, både 40 kg sekker og den til 22 kg for bare kr 100,- i frakt. Sjekk de her: www.abilicaonline.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå