Earane Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Heihei. Jeg har ikke fulgt med på denne telefonen, så kan særdeles lite. Men nå er det muligens slik at jeg skal kjøpe en i julegave til noen. Mine spørsmål er da som følger: - hva slags type er det man kjøper nå da? Har forstått det slik at iPhone kommer i forskjelige versjoner? - og hvor kan man få kjøpt en som ikke er låst til en operatør? Og hva må man minimum ut med i prisbeløp da? Tusen takk for svar! Endret 30. oktober 2008 av Earane Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 iPhone har kommet med en ny utgave som heter iPhone 3G hvis jeg ikke tar helt feil, det skal være den beste versonen. Pris ligger på 7500 uten abonomang, men du må antagelighvis ha et abonomang fra netcom som koster 14000 i året, ifølge det jeg leste på amobil. Bare å gi kjeft alle sammen hvis jeg er helt på jordet, men skjekket pris fra kelkoo på ny telefon, og det kan hende de har oppdatert seg noe siden jeg leste denne artikkelen. Lenke til kommentar
Earane Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Men hva med telefoner på f.eks QXL? Syns jeg ser mye der. Denne f.eks http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja du har jo disse også, hvis du stoler på at de virkelig vil selge den så billig er det jo bare å slå til. Men er ikke sikker på om de vil fungere med norske simkort i det heletatt. Men det får du finne ut mer av før jeg slår fast på noe. Men hvorfor akkuratt iPhone, den er jo ikke noe bra i det heletatt. Alle jeg snakker med sier at den ikke duger til noe bra i det heletatt egentlig. Veldig bra grensesnitt, men ikke så bra når du skal skrive meldinger og sånt. Sast heller på HTC Touch Diamond eller HTC Touch Pro Lenke til kommentar
Earane Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Sast heller på HTC Touch Diamond eller HTC Touch Pro Som jeg skrev i det første innlegget så er det ikke til meg. Jeg har ikke noe sansen for iPhone etter det jeg har hørt uansett. Men er en gave, og det er denne mottakeren ønsker seg. Så nå var bare min oppgave å prøve å finne den billigst mulig... Lenke til kommentar
Earane Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Vil gjerne ha flere svar Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, var litt lenge siden jeg hadde lest første post der! Jeg ville nok kansje anbefale å kjøpe den amerikanske utgaven som gjerne er låst opp. Prøv å søk på finn.no, der finner du mange som har importert! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Humac selger iPhone uten binding til 5800. Men det er faktisk billigere å kjøpe iPhone med Netcom, for så å si det opp. Havner på mellom 4400-5700 da, avhengig av GB og hvilket abb du tegner. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjøper du det billigste abonnementet og 8GB versjonen kommer det på 4200 ferdig opplåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå