kelvarnsen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har ombestemt meg litt og er nå heller på utkikk etter en mobiltelefon med bra lyd, ok kamera og helt grei funksjonalitet. samtidig skal de ikke være tykkere enn rundt 15mm. de jeg har sett på er: nokia n78 og n79 -n79 har jeg ikke lest mye om, men den virker lovende. n78 så ut til å være bra til det meste, men litt dårlig batteritid? se w902 og c902. -den ene er kameratlf og den andre er lyd-tlf? er de bra? hvordan er kameraet på w902 og mp3-avspilling på c902? sammenlignet med n78 og n79? sony w595. -visstnok veldig bra på lyd, men hvordan er kameraet? nokia n82 -visstnok en bra tlf, men litt tykkere enn de andre og lite minne. samsung u900 soul: -god all-round tlf, men dårlig batteritid og litt dårlig skjerm? hvilke av disse gir best valuta for pengene? hvilken tlf er den beste, hvis utgangspunktet er mp3, kamera, batteritid og generell brukervennlighet. wifi er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) edit: btw, jeg missforsto hva du mente, trekker meg stille og rolig fra her Endret 29. oktober 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
kelvarnsen Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 noen kommentarer? er w902 best til musikkavspilling av de? hvordan er kameraet på w902? hvordan er lydkvaliteten på n79 og n82? hvordan er brukervennligheten mtp batteritid og f.eks. tekstmeldinger på samsung u900? leste at det kunne være litt slitsomt. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ville ikke vurdert mobilen i Nokias N-serie med mindre du vil ha en smarttelefon (som er mye tregere enn ikke-smarte telefoner..) Hva med LG KU990 viewty? Lenke til kommentar
kelvarnsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 skal ikke ha smarttelefon. det står mellom w902, lg kf750 og samsung u900 soul. de to sistnevnte er litt billigere, men hvordan er lydkvaliteten på musikkavspilling sammenlignet med w902? Lenke til kommentar
kelvarnsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 kjøpte w902. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ville ikke vurdert mobilen i Nokias N-serie med mindre du vil ha en smarttelefon (som er mye tregere enn ikke-smarte telefoner..)Hva med LG KU990 viewty? Tydelig ikke fulgt med at smart mobiler fra N serien er like kjappe som andre mobiler du, har du erfaring med N73 kan jeg skjønne det, for den er blitt veldig gammel. Søk på Youtube og se videoer av mobilene selv, så kan du jo se hvor kjappe de evnt er og hvordan di er i bruk :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå