Flimzes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei det er jo enormt anstrengende å høyreklikke på bakgrunnen, trykke på personalize, trykke på Theme, trykke på windows classic. Uansett er ikke vista tregt om du har en rask nok pc, men det krever uansett latterlig mye. Men som jeg også skrev så er windows 7 betydelig raskere og mer stabilt. Har enda til gode med en bluescreen i w7, men har hatt mange i vista. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei det er jo enormt anstrengende å høyreklikke på bakgrunnen, trykke på personalize, trykke på Theme, trykke på windows classic. Det burde strengt tatt være unødvendig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er ikke nødvendig om du har en rask nok pc Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Altså hvis Vista sin Aero lagger hos dere, så er det ikke noe galt med Vista spør du meg, men at dere har for gammel hardware! Og hvis det er anstrengende å bytte til Windows Classic, så orker du vel heller ikke installere et OS heller da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Altså hvis Vista sin Aero lagger hos dere, så er det ikke noe galt med Vista spør du meg, men at dere har for gammel hardware! Og hvis det er anstrengende å bytte til Windows Classic, så orker du vel heller ikke installere et OS heller da. Nå er det ikke aero som lagger her, men det unaturlig lang tid å åpne ting som min datamaskin og internet explorer (de få gangene jeg bruker det). I hvert fall i forhold til windows 7 der følelsen av umiddelbart er mye mer fremtredende enn i vista. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har å åpne "datamaskin" blitt veldig treigt å åpne. Tror det skjedde etter jeg installerte noen mounte-programmer. Poweriso og Magiciso. Noen som vil prøve det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå