Vegard_Haug Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Xbox 360-eiere kan nå prøve Laras nyeste spill. Les mer Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Testa demoen igår, helt rått! Etter en gjennomspilling av demoen har jeg forhåndsbestilt det alt Endret 29. oktober 2008 av ResidentDante Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Awh, trenger gullabonnement for å laste ned og mitt gikk ut her om dagen :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Aye Caramba Skal man ha gullabo. så er det billigst å velge ett år om gangen. Kult spill. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Går det ikke an å pause nedlastingene fra Xbox Live? Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Går det ikke an å pause nedlastingene fra Xbox Live? Jo, det er vel en pauseknapp. Dessuten settes vel alle nedlastninger til pause med en gang man begynner å spille online. Gikk igjennom demoen i går. Fikk nesten litt Uncharted-vibber når det kommer til omgivelsene og grafikken (de to vil utvilsomt bli sammenlignet grundig av de mer dedikerte), men alt i alt var det veldig bra. Forøvrig verdt å nevne at jeg opplevde teksten på min 37" som veldig liten. Kanskje bare jeg som har fått plutselig dårlig syn over natta, men det må jammen være bra grusomt å spille dette på en SDTV. Downloader beware! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken tekst snakker du om? Jeg har spilt gjennom demoen fem ganger på et gammalt vrak av en TV og jeg kan ikke huske noen tekst som var vanskelig å se. Fikk ellers et veldig positivit inntrykk av demoen, selv om det var litt smårusk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har så lyst til å teste dette, har forhåndsbestillt det til xbox 360, men har kun sølv. Får bare vente en ukes tid før det er tilgjengelig for sølv også. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Går det ikke an å pause nedlastingene fra Xbox Live? Jo, det er vel en pauseknapp. Dessuten settes vel alle nedlastninger til pause med en gang man begynner å spille online. ... Hmm, nei. Det eneste jeg ser er cancel download. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forbanna MS-idioter! Gull for å laste ned en demo, hva i all verden skal de gjøre det for? Huff og HUFF som jeg gremmes over idiotien til Microsoft noen ganger, nå ble jeg virkelig pissed off. Meh, får skaffe det på PS3 isteden da. Og satser på å spille igjennom legends til X360 før jeg starter på dette Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Forbanna MS-idioter! Gull for å laste ned en demo, hva i all verden skal de gjøre det for? Huff og HUFF som jeg gremmes over idiotien til Microsoft noen ganger, nå ble jeg virkelig pissed off. Meh, får skaffe det på PS3 isteden da. Og satser på å spille igjennom legends til X360 før jeg starter på dette Kanskje fordi de som betaler for Live skal ha noen fordeler? PS3 har jo ikke fått noen demo og ikke ser det ut til at det vil komme heller. Anniversary er forøvrig minst like bra som Legend, anbefaler også det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg