Left Blank Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fikk en Nokia telefon, med telenor greier, men aner ikke hvilket abonnement det er, hvordan finner jeg det ut? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ringe telenor, eller logge inn på telenors side. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du kan sende meg nummeret ditt på PM så kan jeg finne det ut for deg Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du kan sende meg nummeret ditt på PM så kan jeg finne det ut for deg HAHA! Neida, ser du jobber for Telenor Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva i all verden har det å si at han jobber for Telenor? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eh? Fordi trådstarter lurer på hvilket Telenor-abonnement han har, og Telenor-ansatte har tilgang til å finne ut av det? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva i all verden har det å si at han jobber for Telenor? Var det en spøk? Mulig jeg har dårlig humor... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det er nevnt mange muligheter her * Ringe til Telenor, gå til en telenor forhandler. * Logge på mine sider på Telenor.no og sjekk. * Sende nummeret til Geirern. Du fikk dette abonnementet, da kan man jo spørre den som ga det til deg, eventuelt den som betaler regninga. Ettersom du ikke har registert det selv må være en annen eier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå