hansjqrg1 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Skal på fest på fredag der theme er halloween. Kom med noen forslag til diverse antrekk. Gidder ikke gå med maske osv, vil heller da evt se ut som en "prettyboy" Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Nudist? Eller bare vær seg selv, sikkert skremmende for noen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Prettyboy er skremmende nok, så du har jo allerede svart på ditt eget spørsmål. http://www.facebook.com/home.php#/photo_se...86&view=all Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Prettyboy er skremmende nok, så du har jo allerede svart på ditt eget spørsmål. http://www.facebook.com/home.php#/photo_se...86&view=all Trykket på linken, og fikk følgende: "This content is currently unavailable" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Strømpebukse+long-sleeve+bandasjer av billig type+mammas symaskin (og helst pluss mamma)=heftig mumiekostyme. Hvit sminke, litt kunstig blod + rull deg litt i skitt før du går hjemmefra, så blir det et meget vellykket kostyme. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 NgZ, det var faktisk et av de bedre forslagene jeg har hørt på lenge. Må si jeg vurderer det seriøst nå, men er litt usikker på hvordan bandasjene bør sys på :s Ser for meg at det blir veldig mye sying Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er også en av de som skal på halloween fest på fredag, men ikke har kostyme:P Bare ikke antrekket blir for dyrt, eller komplisert går jeg med hva som helst. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 NgZ, det var faktisk et av de bedre forslagene jeg har hørt på lenge. Må si jeg vurderer det seriøst nå, men er litt usikker på hvordan bandasjene bør sys på :s Ser for meg at det blir veldig mye sying Nja, De trenger ikke være spesielt godt sydd på, egentlig. Bare noen sting her og der, så de ikke faller av. Må jo være noen løse ender og, hvem har vel sett en velstelt, skummel mumie? Bare pass på at de er sydd godt rundt steder der du bøyer noe - albuer, skuldre, knær, og ikke minst rundt skrittet. Eller så ender du opp med null bandasjer, der og om strømpebuksen er litt gjennomsiktig... En søm langs breddekanten bør holde, med litt overlapping blir det jo to sømmer i bredden. Lenke til kommentar
floww Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 samma situasjon her, orker ikke å bruke tid eller penger på et kostyme - bare fordi du må kle deg ut at jeg gjør det. anyways, kom på at vampyr er dritenkelt: bare å ta fram finklærne dine, ha en glatt sleik og tenner ofc. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Skull King Robe, selvsagt Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Heihei, jeg bare låner denne tråden til ett lite sprøsmål. Jeg skal også på sånn halloween fest på fredag, og har planer om å være batman ^^, men er det noen som veit hvor man kan kjøpe kostymer som ikke er i barnestørelse i en ordentlig butikk, altså ikke på internett, for det er litt seit å bestille nå... Takker for evt kjappe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå