Mr.M Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Både i handlekurven og på ordrebekreftelsen står Misten priset til 995,- Da regner jeg med at systemet fanger opp denne feilen før varen blir sendt? Mulig du allerede har oppdaget det, men kan bekrefte det er i orden nå (595) både på siden & i utskjekkingen/kassa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Dra en CTRL+F5 på siden, skal oppdatere seg da. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller, har puttet noe i kurven til "full pris", -slett den, og legge inn varen på nytt igjen, tilfelle prisen er justert/rettet i mellomtiden mens man har rotet rundt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Urk. 19" til tusen spenn hadde passet meg utmerket. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Da var WD harddisken bestilt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Begynner å bli smått med tid nå, folkens Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har handla mitt eg.. Er godt nøgd Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Synes de kunne sendt ut en epost med dette. Oppdaget det ikke før nå.. jaja.. Neste gang førhåpentligvis. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Æsj, og jeg som ikke oppdaget timestilbudene før nå. Stussa på prisen på bluerayen siden den står listet enda, grattis til dere som fikk den så billig Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Helt enig. Jeg har abonnert på nyhetsbrevet siden forrige gang fordi noen skrev at det pleide å komme varsel nederst i nyhetsbrevene litt i forveien. Den gang ei. Dårlig av Netshop. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Helt enig. Jeg har abonnert på nyhetsbrevet siden forrige gang fordi noen skrev at det pleide å komme varsel nederst i nyhetsbrevene litt i forveien. Den gang ei. Dårlig av Netshop. Hvorfor er det dårlig av dem? Dem tok dette på sparket idag tidlig. Nei til helvete med sytebøtter Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo dårlig av dem pga de taper kunder på det. Kun tap for dem. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 PepsiCo: Hvorfor det er dårlig av dem? Fordi de ikke gir beskjed om kampanjen (til de som ikke er innom sidene deres hver dag). Og de kunne ikke ha sendt ut et nyhetsbrev i dag tidlig fordi...? Jeg leser da mail i løpet av dagen. MoDzoNa: Nei, det er tap/tap. De taper kunder, kundene taper gode tilbud. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Æsj, at jeg ikke sjekka hw tidligere. Har gått glipp av masse tilbud, derav Blu-ray spilleren Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Blir de spillerne som er bestilt sendt ut til kunde til prisen som den ble bestilt for? ~ Mortis360 Ja tabben er vår så det tas på vår kappe. Det ser jeg på som veldig positivt! Dere viser godvilje istedenfor andre butikker som bare ville kansellert orderen! Da blir det Blu-Ray spiller til 1300kr på meg! Blir også ett SteelSeries 5H V2 USB på meg, til 600kr! :!: ~ Mortis360 Endret 30. oktober 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dårlig gjort. Jeg vil og ha blu-ray spiller til 1300kr! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dårlig gjort. Jeg vil og ha blu-ray spiller til 1300kr! Jeg vurderte å bestille den i går, så den var sinnsykt billig, men så tenkte jeg at jeg ikke trenger den enda. Og når den tid kommer at jeg trenger den, så er de sikkert like sykt billig og bedre. Sånn i etterpåklokskapens tegn, hadde for mange mennesker bestilt til denne prisen, så hadde Netshop nok slitt med å kunne levere til den prisen uten å tape alt for mange penger. I disse finansmessige urolige tider vil vi jo ikke at nettbutikker som vi trenger skal lide unødvendige økonomiske smeller. Så da er det bare å gratulere alle de som fikk kjøpt spilleren til en fantastisk pris. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 timesalg sucks når ukens tilbud 5 dager etterpå er billigere... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 timesalg sucks når ukens tilbud 5 dager etterpå er billigere... Eksempler? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Noen av de tv'ene som er på tilbud nå, var vel på timesalget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå