Tøffe-Tetra Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 den her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=102944, er den fortsatt på timesalg? eller er ikke prisen justert opp enda? jeg la inn den som ønske og lovte at jeg skulle kjøpe den hvis den havna på timesalg. men måtte jobbe overtd i dag. i snøvær og kald og våt og dritt og møkk, Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 HAHAHAH.. Den med ein gong eg bestemmer meg for å handle pc, så skal sjølvsagt nettbanken min ha litt "treighet på serverane". Skal eg ta dette som eit teikn eller? Anyway, alle komponentane frå netshop er handla, la frå meg 3,5 k der Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 den her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=102944, er den fortsatt på timesalg? eller er ikke prisen justert opp enda? jeg la inn den som ønske og lovte at jeg skulle kjøpe den hvis den havna på timesalg. men måtte jobbe overtd i dag. i snøvær og kald og våt og dritt og møkk, tror den er satt ned fra 9995 ellerno.. se førstepost Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 ser den var satt ned fra 9995 på timesalget, men prisen har ikke blitt justert enda. så hvis jeg bestiller den nå, vil den koste meg 9995 eller 9295 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 ser den var satt ned fra 9995 på timesalget, men prisen har ikke blitt justert enda. så hvis jeg bestiller den nå, vil den koste meg 9995 eller 9295 9295. siste tilbudene varer til 0000 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bare jeg som ikke ser noen varer? Eller er det over nå? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 oi, blir kanskje ny tv på meg da får sjekke med nettbank først, så jeg ikke går på en smell. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Greit at tilbudene varer til 00:00, men kommer det ikke noen nye lengre da? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Får ikke opp noen varer jeg heller Endret 29. oktober 2008 av iskaldcola Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Nope, ingen som sit i kasse hjå Netshop. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Les bakover folkens! Nå forsvant jo tilbudene? Skulle det ikke vare til 00.00? Ser ut som om varene fortsatt koster det de gjorde fra 17-18, men oversikten over tilbudene er borte. Bruk den første posten i tråden til å finne produktene du vil ha, og søk etter dem på netshop, så får du nok kjøpt dem til riktig pris. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Tidligere i tråden: Kjedelig at det er ferdig så tidlig da. Ser flere nevner dette, og kommer da bare kort innpå: Vi bestemte oss for dette til morgen i dag, etter forumtråden her på hw.no. Dvs at det ikke var planlagt, og da blir det vanskelig å pålegge noen å sitte her på kvelden og styre dette. Og med været i dag, så må de fleste av oss hjem og legge om til vinterdekk! Vi kommer sterkere tilbake, det kan jeg love deg! =) Kommer alltids nye tilbud - don't get panic ! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi lever jo i 2008, trenger man egentlig en fysisk person tilstede? Kunne de ikke bare la tilbudene forsette til i morgen når de kom på jobb liksom? *snurt fordi jeg ikke rakk å skaffe en modulær psu* Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bah... Hvordan klarte jeg å ikke se denne tråden før nå... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Du har ikke misset stort, de fleste tilbudene ligger enda Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Krever gjennåpning av listen nå! (og iallefall frem til kl.00.00 slik det var forespeilet) Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skulle jo kjøpe Strømforsyning og skjermkort, men ettersom det ble sagt at det skulle vare til 00.00 stakk jeg å trente først. Men nå er jo strømforsyningen fullrpris igjen:S Skjermkortet er billig enda da...merkelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Tenker Stian fikser oss noen deals i morra Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) bare legg in ordre og send mail til stian, kan hende han ordner det i morra tidlig. skriv også at han kan slette ordren hvis han ikke får fikseet det. EDIT: WheelMan var først:P Endret 29. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 NEeeeeei!!! Hvorfor la jeg ikke merke til denne tråden før nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå