KVTL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Som denne, og som jeg tror Tøffe- Tetra mente absert på hans tidligere post i tråden: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...4&__redir=1 På timestilbudet kostet den ca. 9200 kr. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 mulig dem har et restlager dem prøver å bli kvitt med for mest mulig penger. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nå ble jo beslutningen om det siste timesalget "tatt på sparket" samme dagen, sånn sett er det muligens ikke så "mistenkelig" om de senere har vurdert prisen på noen varer anderledes. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 personlig så trur jeg de planlegger ukestilbudet såpass tidlig at de hviste hva som skulle komme på tilbud når timestilbudet blei satt igang, slik kunne de få solgt unna noen dyrere tv'r før ukestilbudet blei satt igang, når er det ikke sankk om mer enn 251 kroner, men det er fortsatt penger. Jeg tenker på den tv'n jeg kjøpte ja. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hadde vert fantastisk med ett timesalg no før jul fra netsshop Lenke til kommentar
Covi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja er du heldig har de noen varer igjen som har lagt og støvet i 2 år. o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå