Kakko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det ser jo sunt ut, men personlig hadde jeg sultet ihjel med så lite mat. Jeg har alltid vært av den oppfatning at man kan spise så mye man vil så lenge det er sunt, og man trener. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg har prøvd en stund nå. Så lenge det er riktig mat du stapper i deg, samtidig som du trener. Så er det nesten umulig å legge på seg. Er du på deff trådstarter? Ser veldig lite ut. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvorfor skriver du ikke med vekt, alder,høyde, hva som er formål med trening osv, umulig å si noe uten det Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er jeg egentlig enig i. Skal du f. eks. trene deg diger så kommer du til å slite med det kostholdet her, men er du en pusling som skal løpe litt så kan det gå bra. Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg syns at dette kostholdet blir for puslete. EDIT: Men jenter trenger jo ofte ikke like mye mat som gutter, uavhengig av størrelse. Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jente, 17 år, 75 kg og 165 cm høy, vil deffe, men blir så ufattelig mett av dette kostholdet. Før trente jeg styrke 5 dager i uka, men nå trener jeg styrke 4 dager, svømmer 2 ganger i uken og sykler masse. for å gjennomføre en suksessfull deff, så må du ha høyt proteininntak, ca 2-3 kg per kroppsvekt dvs: rundt 150 +, nå vet jeg ikke hvor store mengdene dine er av tilskudd, men proteininntaket ditt ser for lite ut, jeg veier mindre enn deg, og på deffen min ligger jeg på rundt 2000 kcal, men nå er jeg gutt da, og vil miste så lite muskelmasse som overhodet mulig, derfor foretrekker jeg lengre deff, med mye proteiner, enn en "slanke-sultekur" på ett ett par uker edit:http:Tn energiforbruksånn grovt sett forbrenner du ca 2476 kcal daglig. så du kan ta utgangspunkt i det, selv om jeg ikke synts sånne kalkulatorer kan være helt nøyaktige Endret 29. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er man mett så har man stort sett spist nok (hvis man har spist riktig vel og merke). Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Proteininntaket mitt ligger på rundt 140 g. Jeg har aldri sagt noe om en "slanke-sultekur" jeg spørte enkelt og greit om det var noe jeg burde legge til eller å trekke ifra. Jeg har spist slik som dette i snart 1 mnd, og tror ikke jeg klarer presse i meg mer mat siden jeg er konstant mett. skal du ned i vekt, så er det kcal inn vs kcal ut som gjelder, regn ut hvor mye du putter i deg vær dag. Og du har spist sånn i en mnd, har du fått noe resultateter? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan er utbyttet av treningen ellers? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Får du de resultatene du har forventet? Hvis ikke så kan jo det være et tegn på for lite næring. Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg veier også mindre enn deg, men jeg spiser mye mer når jeg trener. På deff prøver jeg å droppe alt av karbohydrater for å kunne få i meg mer kcal fra proteiner. Da ligger fordelingen 80%Proteiner 10%fett/karbo. Om du vill få i deg noen ekstra gode kcal kan du ta selolje for eks, fett+fett= knall. Så øker det hormonproduksjonen litt også etter det jeg har lest. Edit: Ditt energiforbruk er: 2290 (kcal) håper denne er veeeldig grov For jeg spiser langt over 3000kcal uten at jeg legger på meg noe særlig. Endret 29. oktober 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
_wave_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du trenger mer sunt fett i kostholdet ditt tror jeg. Spe på med noen spiseskjeier Udo's Choice eller en håndfull nøtter (mandler, pecan, paranøtter) sammen med de andre mellommåltidene dine. Ikke vær redd for litt ekstra fett. Kroppen trenger det. Mye mineraler i nøtter også, selen etc... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 så lenge man ikke går over dagens kcal forbruk så er det ikke farlig å få i seg kcal i form av fett nei, eller andre typer kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå