Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så bra for deg. Egentlig er det det samme for meg om du har Spotify eller ikke, men du kan ikke ha lett så veldig godt etter invite når det står forklart her hvordan du registrerer deg med proxy Du har nok rett; jeg kan være veldig utålmodig når jeg får problemer med slikt. Husker ikke hvor mange forskjellige proxyservere jeg forsøkte å aktivere via (det var ikke få), og jeg gjorde sikkert noe seriøst feil m.t.p. denne tråden. Gikk tilbake til vanlige nettradioer og CDene jeg hadde rippet til HD, uansett. Det er slettes ikke utelukket at jeg vil benytte meg av et betalt medlemsskap etterhvert. Akkurat nå hører jeg på Radiohead - Karma Police, via Spotify. Kos! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Referallenker og tilsvarende er ikke tillatt på forumet. Noen poster er fjernet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jeg bruker spotify free, jeg har mange spillelister på min pc nr.1, men nårr jeg logger på me samme account på pc nr.2, hvorfor er ikke de samme spillelistene der? trodde spillelistene fulgte accounten jeg? Takker å fårhånd for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Spillelistene skal følge accounten. Sikker på at det er samme bruker? Hvis du er sikker på at det er samme bruker kan du kopiere spilleliste-linken. Da får du den på den andre PC-en også. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 takk for raskt svar men problemet er at jeg har over hundre spillelister, blir litt slitsomt å kopiere aalle, er samme accounten ja Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Rart at de ikke følger med. Kanskje du har for mange spillelister? Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 kan det ha noe med proxy eller scrobbling to last.fm innstillingene? jeg har auto-detect på proxy og på last.fm har jeg ikke skrevet noe.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Mener å huske at det finnes en generell Sportify-tråd ? Denne er på vei til å bli en suport-tråd for folk som ikke får Sportify til å virke... Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jeg har leta etter en generell spotify tråd, fann ingen, og ville ikke starte ny tråd Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det har neppe noe med det å gjøre, dust123456. Spillelistene skal følge med, så jeg foreslår at du prøver å laste ned og installere Spotify på nytt bare for å være på den sikre siden, og fungerer ikke det kan du spørre folkene bak Spotify på Twitter. Husk at Spotify er i en betaversjon enda, så feil kan oppstå. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Mener å huske at det finnes en generell Sportify-tråd ? Denne er på vei til å bli en suport-tråd for folk som ikke får Sportify til å virke... Tror ikke det finnes noen annen tråd enn denne her om Spotify. Men hvis det trengs kunne jeg kanskje ha laget en tråd om musikk-streamingstjenester som Spotify og Wimp med informasjon om hvordan en kan få prøve programmene, og også skrive en ofte stilte spørsmål. Hvis det er noe vits å gjøre det da. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Finner ingen andre tråder en denne og Konkurranse: Vi deler ut Spotify-invitasjoner -tråden, så finnes vel ikke andre. Lenke til kommentar
dunganor Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei. Kan du sende meg en token? [email protected] Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 1. Gå hit. 2. Skriv "spotify.com" 3. Gå til "Get started" 3. Registrer deg, og bruk en UK postadresse. Bruk f.eks. "SW1A 0AA". Som det står ca. 50 ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Burde snart stenge denne tråden og istedet lage en annonsering hvor det står hvordan man registrer seg. Og hvis folk leser gjennom før de spør så kan man se at Kris og andre har skrevet mange ganger hvordan man gjør dette. Endret 8. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kanksje det er best, ja. Som jeg skrev litt lenger oppe, en FAQ om Spotify og Wimp. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kris: Har du tid og lyst til å lage en slik FAQ -tråd ? så kan vi be om å få denne stengt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal se om jeg får det til Flotters! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kris: Har du tid og lyst til å lage en slik FAQ -tråd ? så kan vi be om å få denne stengt. Da er den så og si ferdig. Men jeg venter med å poste den til en moderator har stengt denne eller evt. gjort meg om til trådstarter (hvis det er greit for opprinnelig TS, unwill, selvfølgelig). Slik har det blitt hittil: Jeg ser at det er to-tre skrivefeil der, men det skal jeg rette opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg