glx-rider Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Prøv denne: <a href="http://"http://www.docoja.com/blue/"" target="_blank">http://www.docoja.com/blue/</a> Har ikke testet feil, men var en annen som prøvde, tror den funket for ham. Flottings. Takker. Kom meg inn gjennom denne siden. Uten invite. lol - som itunes-bruker er det fort gjort å gjøre seg kjent med dette programmet. EDIT: ganske fort gjort å runde det også... Runde?? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 To tråder om det samme har blitt flettet sammen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 4 invites: qzpGeM6X9Nz5RVcWy8SwibFJ7JGfFPKz WUCCdBHMw4JKATYG XEAHxqSxZQZxsGZ7 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trenger invite. Hvorfor det? Denne tråden gir gode tips om hvordan du kan få en account helt uten invite. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trenger invite. Se forrige side. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trenger invite. Hvorfor det? Denne tråden gir gode tips om hvordan du kan få en account helt uten invite. Men ingen av dem fungerer. Tror du virkelig spotify.com vil la folk fra andre land registrere i all evighet? De vil ha kontroll. Noen som har en invite og som forstår at proxy ikke fungerer lenger? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hmf...du har jaggu rett. Det funka greit søndag morgen, men de har tydelig satt en stopper for det nå. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det bare meg eller spiller den radioen de samme artistene hele tida? Uavhengig av hva jeg merker blir et par artister valgt ut også spilles de helt til jeg velger noen andre kriterier. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Enig. Syns radioen er elendig - ihvertfall sammenliknet med last.fm Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det burde vere null stress å fikse radioen skikkeleg, det blir vel berre nedprioritert sidan programmet framleis er i beta. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil gjerne at en invitasjon Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet hvorfor jeg ikke får lov til å dele ut invites når jeg har account? Jeg fikset en account til en kammerat, og nå vil jeg gjerne få invites til å dele ut til andre kammerater, siden dette programmet var så genialt. Men saken er at han som bare har hatt det en dag har fått invites, mens jeg som har hatt det noen dager ikke får invites! :S Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har kameraten premium? Av og til gir de ut tilfeldige invitasjoner til tilfeldige brukere, kan også være det som har skjedd. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neida, han har ikke premium! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Virker som om det er litt random hvor mange evt. hvem som får invites når. Jeg fikk 5 invites på en konto og opprettet en til for div. grunner, men den har jeg ikke fått noen på enda. Den første ble opprettet vha. proxy mens den andre ble opprettet fra en av de 5 invites'a. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen andre enn meg som ikke får til å opprette konto med proxy? Jeg får timeout og beskjed om at de ikke får til å connecte til siden. Slik skal det vel ikke være! Når jeg går inn på vanlig måte, går det jo helt fint, men ikke med web-proxy. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det skal visstnok ikke lenger være mulig å bruke proxy til å registrere Spotify-konto. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette er noe nytt dette? Funket vel i forgårs tror jeg. Har uansett sendt en mail der jeg ber om å få invites! Det er jo verdt et forsøk hvertfall! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Send gjerne en invite hvis noen har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg