Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er ikke vår spotify det er noe rart med, det er din, nordemoniac. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har nettopp lastet ned Wimp og prøvde å sammenlikne hvem som hadde best lyd av Wimp og Spotify. Virket som at Wimp hadde noe bedre. Det kan ha vært fordi jeg hadde forskjellig lydstyrke, men jeg er ikke sikker. Noen som vet om det er noe særlig forskjell? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten. Betal for den eller slutt å klag. Det er en grunn til at de har satt opp reklamebruken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eller bare skaff dere tilgang til Wimp Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eller bare skaff dere tilgang til Wimp Jo da, du kan bruke wimp i 3 mnd før du må betale for det også. Ikke at jeg skal si at den ene er bedre enn det andre. Tjenester som wimp og spotify deler ut koster meget. Vi vil derfor gi noen heldige brukere gratis tilgang til tjenesten ut september.-wimp.aspiro.com Sånn btw: Noen måte jeg kan få tilgang til wimp? Vil jo gjerne prøve det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Send dem mail og spør etter invite Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er ikke vår spotify det er noe rart med, det er din, nordemoniac. Hahaha, så bra Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja. Det er ikkje all musikk som er tilgjengelig i alle land. Da trenger eg spotify-invite, Spotify utan motorpsycho og dengue fever gidder eg ikkje. Treng norsk spotify, takk Lenke til kommentar
mathos Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Noen som har en spotify-invite til meg? Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger. EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk): Klikk meg Endret 2. juli 2009 av mathos Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som har en spotify-invite til meg? Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger. EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk): Klikk meg Hva mener du med "oppdatere musikkmappene"? Den har jo samme spillelister på alle maskinene? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Han snakker om mp3 samlingen han må oppdatere på mange maskiner som han bruker daglig. Lenke til kommentar
whiteportion Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) VyRmwCN2mEVXU28c sPapcaN3R4DxSXdb --> tatt xUWfJA3tMs6EdA7t Li9tXF3VnJTM7UuK 4N8u687LH9FbRnm9 mW7Xy3bmpk98Tuan y4epTYbTkFwD593c Endret 6. juli 2009 av whiteportion Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg takker ... tok denne 4N8u687LH9FbRnm9 edit en kompis av meg tok denne xUWfJA3tMs6EdA7t Endret 6. juli 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tuusen takk! Ga nesten opp å få tak i en som fungerte, for lenge siden.. Brukte denne nøkkelen: Li9tXF3VnJTM7UuK Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ga nesten opp? Det står tydelig forklart i Spotify-tråden hvordan en skaffer invite. Og det tar ikke noe lenger tid enn å taste inn kodene. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ga nesten opp? Det står tydelig forklart i Spotify-tråden hvordan en skaffer invite. Og det tar ikke noe lenger tid enn å taste inn kodene. Så bra for deg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 To tråder om akkurat det samme har blitt flettet sammen. Det blir mer oversiktlig om alle Spotify-invitasjoner holdes i én enkelt tråd. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så bra for deg. Egentlig er det det samme for meg om du har Spotify eller ikke, men du kan ikke ha lett så veldig godt etter invite når det står forklart her hvordan du registrerer deg med proxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg