albions Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har fortsatt noen få invites igjenn Da var det tommt for invites for denne gangen Endret 17. juni 2009 av albions Lenke til kommentar
folge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 tar gjerne i mot en invite. har ønsket det lenge nå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre. Under installasjonen så sier programmet at jeg kjører installasjonen som admin, og at jeg må avslutte å kjøre den som normal user :s Har aldri hørt om den vrien før. Hjelp? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som en til overs? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bruk denne linken:http://www.htmlblock.co.uk/anonymous_web_browser/ Og skriv inn Spotify.com. Registrer deg, og du har Spotify + SW1A 0AA - House of CommonsSW1A 0PW - House of Lords, Palace of Westminster SW1A 1AA - Buckingham Palace SW1A 2AA - 10 Downing Street, Prime Minister and First Lord of the Treasury SW1A 2AB - 11 Downing Street, Chancellor of the Exchequer SW1A 2HQ - HM Treasury headquarters W1A 1AA - Broadcasting House W1A 1AB - Selfridges N81 1ER - Electoral Reform Society (the whole of N81 is reserved for the ERS) EH99 1SP - Scottish Parliament Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen så har en spotify invite så jeg kan få? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det virkelig så mange tilbakestående folk? Se postene som Kris lager for dere da! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hahaha, så utrolig... Er jo bare å følge det som står der. DU TRENGER IKKE INVITES PÅ SPOTIFY, DET ER GRATIS I UK!! Dermed bruker man bare en proxy. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Funket fett det der Kris. takker No trenger eg ikkje å snylte på parallellklassens bruker lenger. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Fått det til nå, men windows kjenner ikke igjen filen jeg lastet ned. Windows has the following information about this MIME type. This page will help you find software needed to open your file. MIME Type: application/x-msdos-program Description: UnKnown Windows does not recognize this MIME type. ----------------------------------------- Det ligger en fil på skrivebordet som bare heter b5, og den har inget ikon, altså ikke gjenkjent av Windows. Hva faen ? Er det noe jeg må legge inn for å få innstallert mannskiten ? Endret 20. juni 2009 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Prøv å last ned denne filen: http://www.kris.li/spotify.exe Den bør funke Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Der ja, so much hassle hehe. Er så tullete med alt dette invites tullet som mange driver med om dagen. Man finner jo alltid omveier på den ene eller andre måten. Takker for en link som funker. Har masse musikk, men akkurat nå bruker jeg broderns PC som jeg har fikset, og jeg holder på å bruke den en ukes tid for å se at alt funker bra til daglig. Orker bare ikke plugge i min og alt sånt. Tenkte derfor på spotify så jeg kan få litt musikk her også hehe. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som har invites? Nei, jeg har ikke mulighet til å bruke en proxy pr nå. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kan noen være så snill å sende meg en invite? Søstra mi trenger en Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Bøgfaen! Nå skulle jeg lage en account for Pappa her, men nå trenger man invite i UK og.. Hva gjør jeg nå?! Never mind. Jeg fant en annen måte å registrere på, så da er jeg i mål. Endret 22. juni 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Trenger ikke invite i UK heller. Sjekket nettopp Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg er så heldig/uheldig at jeg bor i Danmark og her er ikke spotify lovlig enda... Noen som vet hvordan jeg kan få brukt det med Dansk IP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg