Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Trykk velg og finn Spotify. Ligger sannsynligvis her: C:\Program Files\Spotify\spotify.exe Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg trykker på download med får en fil på 0 byes Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Last ned herfra: http://www.kris.li/spotify.exe Lenke til kommentar
xxxMORTENxxx Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sitter å oppdaterer en 6-7 sider med gratis invite, men er stadig ingen invites left :/ Lar en veninne av meg bruke brukeren min intil jeg finner henne en invite, så hadde virkelig vært fint om noen kunne sende en invite på mail så fort som mulig! [email protected] På forhånd takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette funker fortsatt fint: Bruk denne linken:http://www.htmlblock.co.uk/anonymous_web_browser/ Og skriv inn Spotify.com. Registrer deg, og du har Spotify + SW1A 0AA - House of CommonsSW1A 0PW - House of Lords, Palace of Westminster SW1A 1AA - Buckingham Palace SW1A 2AA - 10 Downing Street, Prime Minister and First Lord of the Treasury SW1A 2AB - 11 Downing Street, Chancellor of the Exchequer SW1A 2HQ - HM Treasury headquarters W1A 1AA - Broadcasting House W1A 1AB - Selfridges N81 1ER - Electoral Reform Society (the whole of N81 is reserved for the ERS) EH99 1SP - Scottish Parliament Lenke til kommentar
xxxMORTENxxx Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sendt invitasjon. Takk Lenke til kommentar
spotifyinvite Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som har en spotifyinvite til meg? [email protected] Lenke til kommentar
spotifyinvite Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Takk for tipset! Men lurte på om noen hadde en ekstra kode. Hadde vært litt enklere og da skjer det på lovlig vis Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er vel ikke så veldig ulovlig å bruke en proxy. Og det tar bare et par minutter å registrere deg med den selv. Det går fortere enn det tok deg å skrive den posten med spørsmål om invite. Lenke til kommentar
spotifyinvite Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Åja.. Sorry, har ikke så peiling på sånt. Det sikkert ikke ulovelig å bruke det i seg selv, men føler jeg liksom "lurer" til meg spotify account. Men takk for forslag og hjelp Men om noen vil sende meg en invitekode, blir jeg kjempe glad! Endret 7. juni 2009 av spotifyinvite Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan lage en bruker for deg hvis jeg får vite hvilket brukernavn og passord du vil ha? Lenke til kommentar
Henrun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som har lyst til å sende meg en invite? [email protected]. Thanks:) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå begynner jeg å bli litt lei av at ingen klarer å lese det som står her i tråden. Dette funker fortsatt fint: Bruk denne linken:http://www.htmlblock.co.uk/anonymous_web_browser/ Og skriv inn Spotify.com. Registrer deg, og du har Spotify + SW1A 0AA - House of CommonsSW1A 0PW - House of Lords, Palace of Westminster SW1A 1AA - Buckingham Palace SW1A 2AA - 10 Downing Street, Prime Minister and First Lord of the Treasury SW1A 2AB - 11 Downing Street, Chancellor of the Exchequer SW1A 2HQ - HM Treasury headquarters W1A 1AA - Broadcasting House W1A 1AB - Selfridges N81 1ER - Electoral Reform Society (the whole of N81 is reserved for the ERS) EH99 1SP - Scottish Parliament Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trenger en invite til [email protected] Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis du bare gidder å lese posten over deg, så kan du godt få en. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 h3eX8cihUYaeftMX mRUiXT3ALTcXaRSM 3pStADTY865kXBCg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg