Aalton Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tusen takk, da fikk jeg laget en konto! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Bra "tiltak", Thor. (PS! Du burde kanskje poste alle på nytt, siden det kom nederst på forrige side, og det virker ikke som folk blar tilbake noe særlig) Endret 22. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjekk HER før du spør etter invitasjoner Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 noen som kan sende meg en PM med invitasjon hehe neida, passet bare så bra siden Thor sa såpass klart ifra, da fikk jeg også mekket meg en konto. takker og bukker Thor. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du skremte meg der. hehe, hva er egentlig vitsen med premium account? eneste fordelen jeg ser er: får invites (det får vi nokk av uansett) no adds (?) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Reklamefritt (av og til popper det opp reklame på siden og "under" spilleren) Ingen lydreklame. Over tid kan denne være litt plagsom, det som skjer er at en stemme kommer imellom sangene med noe snakk om Spotify premium. Avogtil kommer det noen annonseringer fra div. artister om albumer, turneringer osv.. Denne kan du ikke unngå. Skrur du ned volumet på PC-en eller i spotify mens en slik en kjører settes reklamen i pause. Men det går jo fint uten premium Ny liste på vei. Spotify på IRC kom med ny liste Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 det med reklamen virket veldig plagsomt... men tviler på at det er verdt 1000 kr pr år for å få uten reklame. har jeg kunne laste ned sangene slik at jeg kunne fått de på mp3 spilleren så kanskje. men får no se hvordan det blir Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen ganger kommer reklamene ofte, noen ganger kommer de sjeldent. Har f.eks kanskje bare hørt reklame en gang i dag, og har spilt en del sanger der. En annen gang var det kanskje fem-ti ganger på en dag. Lenke til kommentar
Gunsmoke Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takka Thor, får prøve det ut, men ser og høres bra ut :-) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kommer nok an på hvor mye penger de trenger der-og-da. Listen er oppdatert, ALLE skal fungere i skrivende stund (463 stk!) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen med en ekstra? Jada https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13587990 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 gah.. fant ikke N-TraxX - The Tunnel http://www.newgrounds.com/audio/listen/93936 Ser at det er en del sanger som jeg ikke finner. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Spotify har ikke hele Newgrounds-samlingen. Spotify har kun og da mener jeg KUN musikk som har blitt publisert på CD-er. Den har ikke alt, men den har utrolig mye musikk. Her er et eksempel på et søk du kan gjøre: Year:1910-2009 Takk for sangtipset Sangen er en remix av DonkeyKong Country 2, tilhører en av banene der du er på en skute. Endret 22. april 2009 av Thor. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 feil på den linken. joda, for all del. klager ikke på spotify Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Får du ikke til å bruke lenken kan du bare kopiere teksten rett inn i søkefeltet. korrigerte forresten lenken idet du postet så fungerer sikkert nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De har mye musikk, men de har faktisk ikke noe av verken Pink Floyd eller Beatles osv. Men når det skal sies, tar du ett søk på f.eks Bob Dylan får du opp en god del sanger om du går inn på han og blar gjennom platene/live-albuma/bootlegs/best of og absolutt alt, har de klart å få med seg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 merkelig, hva det har seg at det ikke er noe fra Pink Floyd og Beatles? kunne tenkt meg å hatt litt av sist nevnte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er vel noe med rettighetene, vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg