b-i-m-m-e Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg trenger gjerne en invitasjon. orker noen og sende meg en pm ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Den der Mikromannsiden var visst tom for invitasjoner, så tenkte jeg skulle være grei og linke til http://garaget.in/invites.php Fikk nettopp tak i dette, virker bra og kult. Lenke til kommentar
andreasss Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hadde vert takknemlig om noen kunne sendt en spotify invite til [email protected] takk:) Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som har en invite?? please PM meg! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På Garaget.in var det link til to andre sider som har Invitasjoner: spotify.rejected.se Som for øyeblikket har 248 igjen. www.sportalist.com Som har 77. Oppdatert liste over sider som gir ut invitasjoner: Fleo Garaget Lakka Mikromann Rejected Smexdesign Sportalist unwill: du har PM Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Lagt til linkene på førsteposten... Lenke til kommentar
Raggie93 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som kan være så snill og sende meg en invite? Har ikke et skikkelig musikkprogram og vil ha spotify =) På forhånd tusen takk <3 PM meg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som kan være så snill og sende meg en invite?Har ikke et skikkelig musikkprogram og vil ha spotify =) På forhånd tusen takk <3 PM meg. Hvis du ser et par innlegg over deg er det linket til en haug med sider som har invitasjoner. Mikromann har f.eks. over 350 tilgjengelig. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis du ser et par innlegg over deg er det linket til en haug med sider som har invitasjoner.Linkene til sider med invitasjoner ligger nå også i førsteposten. Så man slipper til og med og lese igjennom posten. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Noen som har en invite? Det er jo tomt for invites på alle linkene....pm fant invite Endret 6. april 2009 av azzex Lenke til kommentar
Coney Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har en invite til overs? Har sjekket diverse linker, men alle er tomme ser det ut til. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skulle gjerne hatt en invite for å prøve dette programmet. Send gjerne på PM om noen har, pretty please? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) EDIT: har skaffet meg nå Endret 8. april 2009 av TronDoZY Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hadde vært konge om noen hadde en invite til meg:) PM me Edit: Fikk meg en invite fra mikromann nå Endret 8. april 2009 av The Gnome Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Garaget har igjen nå. Noen som vet hvordan en kamerat av meg fra australia får lurt registreringen så han får brukt det ? Står at det ikke er tilgjengelig enda for Australia. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 En invitasjon hadde vært <3 =) Ser ut som om det meste av proxier ikke fungerer lengre, og at de fleste er tomme for invites ~a4 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En invitasjon hadde vært <3 =) Ser ut som om det meste av proxier ikke fungerer lengre, og at de fleste er tomme for invites ~a4 Trenger spotify invite. Kan få email adresse på pm. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 dere har lest post #1? er det tomt, så kommer det mere siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg