kjeLL// Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 litt over 900 ledig hos mikromann... trenger ikke være dektektiv for å finne ut hva jeg snakker om! Lenke til kommentar
gukki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 http://kristinblogghue.wordpress.com/2009/03/22/spotify/ Her deles det ut noen invites jeg har til overs! Lenke til kommentar
kriss0710 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hei, jeg har lett litt rundt, men finner ingen tokens... Lurte på om noen gadd sende meg en på mail: [email protected]? Det hadde vært snilt Endret 23. mars 2009 av kriss0710 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Alle de sidene som er nevnt i denne tråden bruker å få nye koder hver dag, så det er bare å sjekke de i morgen: Fleo.se Lakka.se Mikromann.net Smexdesign.se Lenke til kommentar
shampo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har også lett litt rundt, men ingen invites å få Noen som har en tilovers? Det ville isåfall gledet en stolt eier av mailen [email protected];) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) shampo: Greier du virkelig ikke å vente til i morgen ? (i dag). Mikromann har over 600 invitasjoner i skrivende stund ! Endret 24. mars 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Fr0obc4k3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Er det noen som har Spotify invitasjoner? Hadde vært flott om noen kunne gi bort gratis. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://spotify.mikromann.net/ Lenke til kommentar
Fr0obc4k3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vet, men det er 0 invitasjoner ledige. Jeg prøvde i sted, men da kom det feilmelding: Feil: Du svarte ikke ja på at du skal registrere deg nå Vi her på Spotify.mikromann.net vil ikke at dere skal hente ut invitasjoner uten å bruke dem. Men for at du skal registrere deg her og nå! Du må huske at hvis du svarer ja og henter en kode og så ikke registrerer deg. Så får du ikke lenger hente flere koder fra siden ettersom det kun er et klikk per ip Hva skal dette bety? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan finne en her: http://spotify.fleo.se/ Eller så går du på http://webchat.quakenet.org/ , skriver inn Navn: [Det du vil] Channel: #Spotify også skriver du /invite også får du en link, og den bruker du. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Til informasjon: Andre tråder om Spotify-invitasjoner har blitt flettet inn i denne tråden. Holder med én Spotify-invitasjonstråd. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Fr0obc4k3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en Spotify Invite? Har ventet lenge. Send meg en PM his dere trenger mail Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tar også i mot en invite med stor takk. Send meg en PM please. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vet, men det er 0 invitasjoner ledige.Jeg prøvde i sted, men da kom det feilmelding: Feil: Du svarte ikke ja på at du skal registrere deg nå Vi her på Spotify.mikromann.net vil ikke at dere skal hente ut invitasjoner uten å bruke dem. Men for at du skal registrere deg her og nå! Du må huske at hvis du svarer ja og henter en kode og så ikke registrerer deg. Så får du ikke lenger hente flere koder fra siden ettersom det kun er et klikk per ip Hva skal dette bety? Det betyr at du skal skrive "ja" (uten anførselstegn) i den hvite boksen. Lenke til kommentar
Fr0obc4k3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe.. Takk JEg skrev e-posten min der. Det var det jeg fikk beskjed om av en venn Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Får vel ramse opp linkene til sidene som har invite, igjen: Fleo.se Lakka.se Mikromann.net smexdesign.se Ingen av sidene har for øyeblikket, men sjekk innom i morgen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 kan ikke TS legge linkene i første post? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Join #spotify på quakenet på IRC, skriv !invite, og få det med en gang. Jeg sleit lenge med å finne en til en kompis, men så lett var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg