crazy-norwegian Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vil gjerne ha en invite til spotify, høres ut som et bra program og en ting for meg. Hadde vært dødstaknemmelig vist jeg fikk en <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis du gidder å bruke mer enn 30 sekunder i tråden, f.eks. ved å bla tilbake to sider, finner du link til denne siden; http://spotify.mikromann.net/ Der er det fortsatt over 900 invitasjoner tilgjengelig. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis noen kommer noen invites, kan noen legge de ut? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan du ikke bare bruke mikromann da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 At folk poster og ikke engang ser posten over seg er litt trist. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Beklager, men noen har hentet ned en invitasjon med IP-adressen jeg sitter på! Så har lest postene. Edit: Når jeg går inn på mikromann får jeg: "Sorry, unhandled error: bad request" når jeg prøver å lage account. Endret 3. mars 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
spralien Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Beklager, men noen har hentet ned en invitasjon med IP-adressen jeg sitter på! Så har lest postene. Edit: Når jeg går inn på mikromann får jeg: "Sorry, unhandled error: bad request" når jeg prøver å lage account. Det var problemer med webhosten vår :/ Men ingen problemer med siden vår nå. Og om noen har brukt ipen din og du ikke har fått noen invitasjon så har vi 2 e-post adresser nederst på siden hvor det står Invitasjoner fremfor. Spør på en av dem 2 og du vil bli tilsendt en invitasjon når enten jeg eller en moderator leser den Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er du den geniale Mikromann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan jeg bruke samme spotify konto på to maskiner? Hvis ikke, ønsker jeg en invite. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan jeg bruke samme spotify konto på to maskiner? Ja. Lenke til kommentar
spralien Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er du den geniale Mikromann? Om jeg er den geniale Mikromann kan jo vi diskutere da^^ Men ja det er jeg som eier domenet Mikromann.net og webhotellet Spotify.mikromann.net er nå den eneste siden jeg har oppe og går for tiden. Men ja jeg er Eieren, koderen osv Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bruk en online proxy hvis du trenger flere koder (til forskjellige folk!) fra samme IP. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fikk det til nå, den likte ikke mellomrom i brukernavnet burde skjønt det tidligere. Lenke til kommentar
esstrom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 gå inn på mirc på quakenet, deretter kanalen spotify, så skriver man inn !invite:) Lenke til kommentar
kepeder Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Her er en invitasjon... Første mann til mølla! https://www.spotify.com/en/invitation/jfaKdBGpqmXBESRs Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg vil bare si ifra på vegne av personen som tok den, at den er tatt. Fint om de som bruker invites sier ifra at de bruker dem, og ikke minst takker. Endret 7. mars 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kunne noen sende meg en invite på PM? På forhånd takk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 gå inn på mirc på quakenet, deretter kanalen spotify, så skriver man inn !invite:) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mine innlegg. (Invite ønskes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg