Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.

unwill

Anbefalte innlegg

Hadde vore særs flott om nokon var greie og sendte meg ein invite: > Alle sider som gir ut invites er alltid tomme:P Det hadde vore best om eg får det på PM, sidan eg ikkje er så alt for lysten på å legge ut e-post adressene mine på nettet: >

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært utrolig flott med en PM som inneholder en nydelig spotify-invite :D

BTW; dere som sier utvalget er utrolig bra, snakket med en kompiss (som ikke har invites), og han sier DE IKKE HAR SPUTNIK! Ble utrolig skuffet når jeg fikk høre dette! (dette var bare tull for de som ikke forstod det)

Lenke til kommentar
Next week we are going to be making some changes to our music catalogue that we feel are important to communicate clearly. Unfortunately we are going to be removing a number of songs from our catalogue and adding country restrictions to some tracks, which may make them unplayable for you.
Spotify Blog.

Frykter at Spotify blir noe ala Hulu etter hvert :(

Lenke til kommentar
Next week we are going to be making some changes to our music catalogue that we feel are important to communicate clearly. Unfortunately we are going to be removing a number of songs from our catalogue and adding country restrictions to some tracks, which may make them unplayable for you.
Spotify Blog.

Frykter at Spotify blir noe ala Hulu etter hvert :(

Hvor mange sanger er det snakk om da?

100?     1000!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...