Theoneask Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det har jo sine klare mangler, metallica, led zeppelin, beatles, diverse norsk black metal, men kan ikkje forvente å finne alt osv. Endret 25. januar 2009 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg har lett etter en spotify-invite kode nå uten i et par dager. Håper inderlig noen kan avse en og sende meg den på PM? Om ikke min ydmyke forespørsel var nok for å vekke sympati, så er det faktisk min bursdag i dag. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hadde vært strålende fornøyd med en invite i inboksen min Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Her er tre muligheter for dere som er interissert i Spotify og invite: 1. Bruk linken som eak2k postet, http://sites.google.com/site/spotivite/ 2. Logg inn på #spotify på Quakenet, følg deretter anvisningene i kanalen 3. Skaff dere en proxy med IP fra UK (f.eks. Hide My Ip), gå deretter inn på http://www.spotify.com/en og fyll ut informasjonen. Det som dere må passe på her er at dere må fylle ut SE17 2DJ som postal code. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 men musikkutvalget er rimelig begrenset. Javel Hører man på listepop finner man sikkert det meste.... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner. Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre. Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8. Endret 26. januar 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre. Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8. jeg har samme en fyr lagde 20 kontor med invites fra meg Lenke til kommentar
dypen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Spotify invites? Jeg har forsøkt x antall ganger å få en invitasjon uten å lykkes, kan det være alderen tro Jeg er sikker! Jeg ønsker meg en, bare en "spotify invites" på PM som bare jeg får. På forhånd takk! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tar også gjerne mot en Spotify invite, hvis noe skulle være så snille å gi meg en. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå har det gått for langt. Kan en moderator stenge denne tråden? Folk ignorerer invitasjonsnøklene og lenken til spotivite KONSTANT, og det fører bare til unødvendig mas. Hvem som helst kan få seg en invite på et HALVT minutt om en gidder å gjøre litt innsats selv. Jeg rapporterer denne tråden, så får en moderator ta siste valget. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Stiller meg bak Loathsome her, folk gidder ikke å lete, de gidder ikke å bruke <1 minutt på å besøke en side som er linket til uendelig mange ganger, og folk misbruker invitasjoner som blir lagt ut ved å lage mange kontoer. Edit: Ser ut til at Spotify stenger, og Lakka.se stenger også sin tjeneste. Hvis noen tar over Spotivite, så hjelper jeg gjerne til med å donere invitasjoner. heller det enn å poste her. Dobbeledit: Mulig jeg misforstod, Lakka.se ser ut til å fortsette, men de er bare tomme. http://lakka.se/index.php?p=spot Endret 26. januar 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre. Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8. Så vil jeg bare si tusen takk til den egoistiske personen som bestemte seg for å lage intet mindre enn 7 kontoer med mine invitasjoner.Skal man absolutt ha flere kontoer, så går det faktisk ann å bruke egne invitasjoner fremfor å ta fra andre. Snakker da om personen som har lagd kontoene noob2, noob3 osv helt til 8. jeg har samme en fyr lagde 20 kontor med invites fra meg Om dere har lagt ut en drøss med invites så kan dere jo ikke klage... Send heller 1 og 1 invite for å sørge for at det blir rettferdig... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om dere har lagt ut en drøss med invites så kan dere jo ikke klage... Send heller 1 og 1 invite for å sørge for at det blir rettferdig... Jeg har tilgang på cirka 50 nye invites daglig. Mener du at jeg skal bruke tid på å sende én og én på PM bare fordi noen ikke klarer seg med én invite? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå har det gått for langt. Kan en moderator stenge denne tråden? Folk ignorerer invitasjonsnøklene og lenken til spotivite KONSTANT, og det fører bare til unødvendig mas. Hvem som helst kan få seg en invite på et HALVT minutt om en gidder å gjøre litt innsats selv. Jeg rapporterer denne tråden, så får en moderator ta siste valget. Støttast. Berre få opp ein guide i førsteposten der diverse framgangsmåtar blir visst. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 men musikkutvalget er rimelig begrenset. Javel Hører man på listepop finner man sikkert det meste.... Det gjør man sikkert. Uansett er Spotify et jævlig bra program, men er forsåvidt enig i at det er noen mangler i forhold til enkelte artister. Madonna, Beatles, AC/DC, Metallica og noen til. Tror de driver å maser om at deres musikk ikke skal legges ut på slike tjenester som spotify. Madonna savner jeg ikke, men AC/DC og Metallica kunne det vært mer av... Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 noen som er snille og kan gi meg en invitasjon?? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det mulig å få tilsendt en invite? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det mulig å få tilsendt en invite? * edit: Har fått nå Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan jeg få en invite vær så snill? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har noen en Invite til meg? Takker så mye på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg