Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.

unwill

Anbefalte innlegg

noen få til.

Oppdaterer om de er tatt om ca 1 time. (blir kun en oppdatering)

KmFFHPe3sPcC2baV

FuMzWN8aKT2A84zb

nM9tN3PZXBtBYFMZ

huNhBsdHtgwxXLGL

sUF3EF5CJsZwaLSz

VViS3KHqBhsnYcsh

J2nK4wBH4kR227Sn

c5Ni9K9weXU8DqzW

tEm8Z2b3G65gSXGD

tbG9PT2AAy2qNtuX

jnKke8aSFgjB3dVL

Gfx4Vd5MjLWu6G4P

yHbsjhq9S469ck2d

nW4M5UMN5TKTf2yH

Alle disse er borte.

Endret av schox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, husk også på at de som legger ut invitesene kun gjør folk en tjeneste. Hadde jeg hatt lange lister med invites hadde ikke jeg vært interessert i å måtte oppdatere innlegget hver time for å fjerne de som er oppbrukt og lignende. Hvis folk faktisk er på jakt etter invites forventes det litt innsats.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH
Noen nye fra meg ;)

EnNz7BhELNh7FCLK

nATV7UsLbYZz8Xnk

gUuCNTD2CJNTWLh7

cPFNGSPRezUiNKtq

nanmb3Y7BXk9K4RS

unEGebxThk4Xf2eT

2iRSXSsgJcCjJkwM

Mange takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Vis du har så mange ledige koder igjen whiteraven, så oppdater dem! Har prøvd over 100 koder fra dine 2 forsåvidt lange poster de siste sidene, og ingen virket! Hvordan skal jeg da klare å finne 4stk?

Istedet for å være negativ og whine om alt, så kan du være positiv og hjelpe litt mer. Ja, du gjør en god jobb med å få alle kodene, men når du legger dem ut her, er de tilgjengelige for millioner som søker på google, og da blir de fort oppbrukt.

Jeg ble kanskje litt pissed i går, men det var egentlig mest på grunn av amøber på IT-Avisen... Spør om invites i en ny post rett under de 130 nye som jeg selv la ut...WTF!

Men hvis du fortsatt virkelig trenger 4 stk. så kan jeg godt sende deg de. De blir godt nok de siste jeg gir bort på lang tid...

Lenke til kommentar
Vis du har så mange ledige koder igjen whiteraven, så oppdater dem! Har prøvd over 100 koder fra dine 2 forsåvidt lange poster de siste sidene, og ingen virket! Hvordan skal jeg da klare å finne 4stk?

Istedet for å være negativ og whine om alt, så kan du være positiv og hjelpe litt mer. Ja, du gjør en god jobb med å få alle kodene, men når du legger dem ut her, er de tilgjengelige for millioner som søker på google, og da blir de fort oppbrukt.

Jeg ble kanskje litt pissed i går, men det var egentlig mest på grunn av amøber på IT-Avisen... Spør om invites i en ny post rett under de 130 nye som jeg selv la ut...WTF!

Men hvis du fortsatt virkelig trenger 4 stk. så kan jeg godt sende deg de. De blir godt nok de siste jeg gir bort på lang tid...

Kunne du tenkt deg å gitt en til meg? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...