Blåbær Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke her kommer ganske ofte, men reklamen er absolutt ikke noe å klage over. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sangene blir ikke avbrutt av reklamen, den kommer jo mellom sangene.. Og de som synes det er for ille får se til å betale da. Tilgang til "all" musikk du måtte ønske å høre på helt gratis er virkelig verdt en liten diskret reklamesnutt en gang i blant spørr du meg. Men jeg lurer på når de skal bytte reklame? Har jo vært Snow Patrol rimelig lenge nå.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) noe jeg hører en del på er polskastacja.pl og dem har seff reklame som alle andre, anyways der passer reklamen bedre inn, og er korte og gode.Sitter og hører nice tunes og så kommer det en eller annen og jatter we all like listening to music yadiyadiyada kom med det du vil og make it quick. Og det ødelegger mye når man spiller for mange andre =/ Ikke perfekt, men er det bare hver tredje time er det knall. Mange forskjellige låter her. Du stiller urimelige krav til tjenesten. Dessuten så kommer den reklamesnutten en veldig sjelden gang. Det vet jeg da jeg bruker spotify nesten daglig. Ble litt forundret over å se viva la vida som tophiten da jeg faktisk hørte på den selv ved hjelp av Spotify Endret 29. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Men jeg lurer på når de skal bytte reklame? Har jo vært Snow Patrol rimelig lenge nå.. "Reklamen" for Snow Patrol er sikkert bare der for å bevisstgjøre for brukerne at det vil være reklame i tjenesten, og gi et inntrykk av hyppighet og hvordan det kommer i forhold til musikken (at den kommer mellom sangene er jo et pluss). Jeg tipper at så fort tjenesten kommer ut av BETA så vil det være flere kommersielle reklamer på plass.... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Fikk oppretta meg en konto i går. Satt så og si hele dagen og lyttet til musikk. I løpet av alle de timene, ble jeg kun eksponert for reklamen et fåtall ganger, jeg vil anta det var på det meste tre/fire ganger. Utrolig bra tjeneste, har så og si ingenting å utsette på det. Briljante saker! Endret 29. desember 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Reklamen kommer kanskje 1-2 ganger i timen og varer i 10-15 sek Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 kan jeg få en spotify invite Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 kan jeg få en spotify invite Er det ingen som klarer å lese lengere ? Se side 15 Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 ja ffs man trenger ikke invite. bra product foreløpig. men snow patrol... wtf er snow patrol? for et lame band! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Spotify: Hvordan registrere seg uten invite Endret 29. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 invite er vel et trix for mer publisitet Lenke til kommentar
Kald Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har 7 invites igjen. Send meg en PM hvis noen vil ha Endret 30. desember 2008 av Giba Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis du vil ha access NÅ kan du gjøre som over. Enkelt og greit, på nett innen fem min. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) I can’t find a track, album or artist I’m looking for? In the future we aim to have all the worlds music available, however, we are currently in beta and are updating our catalogue so it’s possible that you won’t be able to find some of your favorite artists or tracks. We are working really hard to grow our catalogue as quickly as possible by constantly adding new content so you can get more and more music. Unfortunately some artists have opted not to be added to Spotify at this time, some frequently requested artists that are not in Spotify include: Metallica, The Beatles, Pink Floyd, ACDC and Led Zeppelin, etc. Meh. Ble litt lei meg nå. Leste litt rundt på nettet, og ifølge diverse folk gjelder ikke dette kun for Spotify, men også alle andre (lovlige, vel og merke) online streaming-tjenester for musikk. Stemmer dette? Hvorfor er det slik? Hater de rett og slett Internett? Håper noen har svar på det her. Endret 31. desember 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Folk hører ikke på gammel og utdatert musikk lengre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Håhå, du er en skøyer du. Uansett, noen som ikke er et troll som har lyst til å svare meg? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Enkelte av disse kommer nok med etter hvert, f.eks. Metallica som jo ligger i iTunes Store. Saken er vel at disse bandene er så store at de kan kreve særegne avtaler for seg selv. The Beatles er ei historie for seg selv, det vil nok ta årevis før de er å finne digitalt, et søk på Google etter The Beatles og iTunes Store vil nok forklare endel. Og i mellomtiden så laster folk ned diskografien til The Beatles fra The Pirate Bay, gratis. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Når det kommer til digital musikk og overgang til nye formater er vel Beatles og Apple (plateselskapet) av de mest konservative. Tviler på at de legger ut på spotify med det første. De tror nok CD er det nye store. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Første mann/dame til mølla.. : Brukt:gMfhWXUVwMxucDHT Endret 31. desember 2008 av alaruz Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Første mann/dame til mølla.. :gMfhWXUVwMxucDHT Nydelig! Tusen takk Alaruz og Happy new Year! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg