Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.

unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sangene blir ikke avbrutt av reklamen, den kommer jo mellom sangene.. Og de som synes det er for ille får se til å betale da.

Tilgang til "all" musikk du måtte ønske å høre på helt gratis er virkelig verdt en liten diskret reklamesnutt en gang i blant spørr du meg.

Men jeg lurer på når de skal bytte reklame? Har jo vært Snow Patrol rimelig lenge nå.. :wee:

Lenke til kommentar
noe jeg hører en del på er polskastacja.pl og dem har seff reklame som alle andre, anyways der passer reklamen bedre inn, og er korte og gode.

Sitter og hører nice tunes og så kommer det en eller annen og jatter

we all like listening to music yadiyadiyada kom med det du vil og make it quick. Og det ødelegger mye når man spiller for mange andre =/

Ikke perfekt, men er det bare hver tredje time er det knall.

Mange forskjellige låter her.

Du stiller urimelige krav til tjenesten. Dessuten så kommer den reklamesnutten en veldig sjelden gang. Det vet jeg da jeg bruker spotify nesten daglig.

Ble litt forundret over å se viva la vida som tophiten da jeg faktisk hørte på den selv ved hjelp av Spotify :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Men jeg lurer på når de skal bytte reklame? Har jo vært Snow Patrol rimelig lenge nå.. :wee:

"Reklamen" for Snow Patrol er sikkert bare der for å bevisstgjøre for brukerne at det vil være reklame i tjenesten, og gi et inntrykk av hyppighet og hvordan det kommer i forhold til musikken (at den kommer mellom sangene er jo et pluss). Jeg tipper at så fort tjenesten kommer ut av BETA så vil det være flere kommersielle reklamer på plass....

Lenke til kommentar

Fikk oppretta meg en konto i går.

Satt så og si hele dagen og lyttet til musikk. I løpet av alle de timene, ble jeg kun eksponert for reklamen et fåtall ganger, jeg vil anta det var på det meste tre/fire ganger. Utrolig bra tjeneste, har så og si ingenting å utsette på det. Briljante saker!

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
I can’t find a track, album or artist I’m looking for?

In the future we aim to have all the worlds music available, however, we are currently in beta and are updating our catalogue so it’s possible that you won’t be able to find some of your favorite artists or tracks. We are working really hard to grow our catalogue as quickly as possible by constantly adding new content so you can get more and more music. Unfortunately some artists have opted not to be added to Spotify at this time, some frequently requested artists that are not in Spotify include: Metallica, The Beatles, Pink Floyd, ACDC and Led Zeppelin, etc.

Meh. Ble litt lei meg nå. Leste litt rundt på nettet, og ifølge diverse folk gjelder ikke dette kun for Spotify, men også alle andre (lovlige, vel og merke) online streaming-tjenester for musikk. Stemmer dette? Hvorfor er det slik? Hater de rett og slett Internett? Håper noen har svar på det her.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Enkelte av disse kommer nok med etter hvert, f.eks. Metallica som jo ligger i iTunes Store. Saken er vel at disse bandene er så store at de kan kreve særegne avtaler for seg selv. The Beatles er ei historie for seg selv, det vil nok ta årevis før de er å finne digitalt, et søk på Google etter The Beatles og iTunes Store vil nok forklare endel. Og i mellomtiden så laster folk ned diskografien til The Beatles fra The Pirate Bay, gratis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...