TommyFM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Fikk endelig tak i en invite.. Et virkelig bra program.. Anbefaler de som ikke får en invite om å betale for første mnd. Men jeg har fått et problem. Får ikke koblet til på skolen. Porten Spotify bruker er nok sperret. Noen som har noen ide om hvordan jeg kan få koblet til? Prøvd å søke etter åpne proxyer, men får det ikke til. Noen som har en proxy som de veit fungerer? Endret 3. november 2008 av TommyFM Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei! Er det noen her som har en invite-kode til Spotify? Send på PM! Mvh Arne Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hadde vært fint med en invite til meg og, send pm takk(A) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Om du ikke får skaffet en, så betal for en måned. Programmet er veldig bra, og utvalget mye større enn det jeg trodde. Tror ikke du komme til å angre. Betaler du får en måned, så får du to invite med på kjøpet også om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Arnold3 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 trenger en invite hvis det er noen som kan avse en takk på forhånd [email protected] Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg vil gjerne ha. Send PM eller e-post til *fjernet*. På forhånd takk. Endret 16. februar 2009 av ElectricPizza Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg trenger og sårt en invite. PM meg eller send en til snegleposten [snurrealfa] gmail [dått] com Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Spotify er EKSTREMT genialt! Noe jeg kommer til å bruke aktivt en god stund, for å si det slik. (nei, jeg har ikke invite til dere) Fikk endelig tak i en invite..Et virkelig bra program.. Anbefaler de som ikke får en invite om å betale for første mnd. Men jeg har fått et problem. Får ikke koblet til på skolen. Porten Spotify bruker er nok sperret. Noen som har noen ide om hvordan jeg kan få koblet til? Prøvd å søke etter åpne proxyer, men får det ikke til. Noen som har en proxy som de veit fungerer? "Your Freedom" funker knall til Spotify. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tar gladelig imot en invite: tage06Agmail.com Lenke til kommentar
eddieman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tar veldig gjerne en invite ;-) [email protected] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Invite mottas med takk. [email protected] Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg tar gjerne en også! Tar det på pm om noen har en. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tar gjerne imot en invite - tar det også på PM Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Nettavisen har testet: http://www.nettavisen.no/it/article2424719.ece Slenger meg på hylekoret, og tar gjerne imot invite på pm eller mail baremeg æt gmail.com Endret 25. november 2008 av learntofly Lenke til kommentar
DodgeThis Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tar gjerne en jeg å om noen har, gnyholt æ gmail.com På forhånd kjempe tusen takk Lenke til kommentar
robolai Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Regner med at alle som maser om invites her også deler ut noen også... Tar gjerne mot invites på PM Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg startet denne tråden for noen uker siden, men har ikke fått noe enda. Når jeg får så skal jeg selvfølgelig gi ut til de som er i denne tråden her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vår helt, Pål Joakim skal i løpet av julen dele ut 2400 invitasjoner. Da er det vel en mulighet for at de som er villige til å gjøre en liten innsats å få programmet. Link De har forresten nå begynt med lydreklamer, så de som vil ha uavbrutt julemusikk får betale for det. Lenke til kommentar
htaule Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen som kan gi meg en invitasjon? min epost adresse er [email protected] Lenke til kommentar
Morpheuz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vil bli evig takknemlig for en invitasjon til Spotify! [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg