Kongen av Lassa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Som det ble spesifisert lenger oppe:Åpne denne linken først, og klikk deretter her. Dette funker fremdeles, jeg fikk hvertfall åpnet en konto. YO31 1EB kan brukes som postkode. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som har en invite til overs? Tror ikke det der proxy greia funker lenger =\ Endret 28. desember 2008 av Repuls3d Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Proxy funka for meg i dag Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Proxy funka for meg i dag Tuller du? Jeg får det ikke til =\ Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Proxy funka for meg i dag Tuller du? Jeg får det ikke til =\ Kan du skrive nøyaktig det du gjorde? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Først går du inn hit: http://www.daveproxy.co.uk/ Uten å lukke den så går du inn hit: http://www.daveproxy.co.uk/browse.php?u=cz...ZC8%3D&b=13 (trykk på continue anyway) Så registrerer du deg bare. Du skriver da at du bor i UK. Under postcode skriver du: YO31 1EB Så er du registrert. Når du har gjort det, så logger du inn og forandrer adressen din til din norske adresse... Endret 28. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror jeg skal slutte å bruke spotify inntil videre. Viser seg at all data blir lagret på disken, fant en mappe med nesten 2GB lagret fra spotify. Ikke ønskelig med at ukjent data skal fylle opp disken min. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan velge selv hvor mye den bruker til mellomlagring. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fant det nå, men 1GB som er minimum er altfor mye. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 28.12.08 23:30 funker metoden nevnt her fint=) Regget bare pga nysgjerrighet, skjønner ikke hva som er så spesielt, men skreiv bonita applebum i feltet og lydkvaliteten virker god. Beats p2p! Anbefales! Men hvorfor er dette gratis? Hva er legalitetsunnskyldningen lissom Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fant det nå, men 1GB som er minimum er altfor mye. Kjøp deg en større harddisk ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sitter på en bærbar med 80GB, kjører windows server 2008 + windows 7 + driver med elektronisk musikk. Må være forsiktig med hva jeg kan lagre. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen snille julenisser som kan sende en invite til aslakb(att)gmail.com På forhånd takk Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 omg! Song will play after the commercial message! De tvang meg til å høre på 30 sekunder med msg fra en eller annen douchebag! Skuff! Trudde dette var seriøse greier! du trenger ikke invite... les over! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 omg! Song will play after the commercial message! De tvang meg til å høre på 30 sekunder med msg fra en eller annen douchebag!Skuff! Trudde dette var seriøse greier! Tuller du nå? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ohnoes, min helt gratis musikk ble avbrutt av en reklamesnutt! The world comes crashing down!!! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 f yea, hvis dette fortsetter I'm OUT Hvis ikke er det sweeet Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 At du må høre på reklame en gang hver 2-3 time syns jeg er helt ok.. Reklamen ødelegger på ingen måte opplevelsen og det er en liten pris å betale for gratis musikk. Du kan kjøpe deg 24 timer med reklamefri bruk hvis du skal ha fest eller av en eller annen grunn ikke vil høre reklame. Hvis du virkelig syns det er ille at det kommer litt reklame for å sponse musikken som du får høre gratis så er det jo alltids ett alternativ å kjøpe CDer i butikken. Null reklame, men koster en del mer. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 noe jeg hører en del på er polskastacja.pl og dem har seff reklame som alle andre, anyways der passer reklamen bedre inn, og er korte og gode. Sitter og hører nice tunes og så kommer det en eller annen og jatter we all like listening to music yadiyadiyada kom med det du vil og make it quick. Og det ødelegger mye når man spiller for mange andre =/ Ikke perfekt, men er det bare hver tredje time er det knall. Mange forskjellige låter her. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har ikke hørt noe reklame på flere uker. Har ikke betalt. Noen andre som har det slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg