MrEspen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Proxytrikset funker fortsatt ypperlig. Så til alle som vil ha konto bare les midt på side 15 ca. Men det blir meldt om at brukere som har benyttet dette trikset og satt over til norsk begynner å få advarsler fra spotify om at de kun kan "være på reise" i 14 dager... Så kanskje det ikke funker så ypperlig allikevel? Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Les litt ovenfor du Jeg fikk en invite i går av tendilenz, og leste ikke lenger bak i tråden. Beklager. Har nå sendt en PM til Nightmeare, så får vi se om jeg er heldig å få tak på en invite til. Min bedre halvdel synes hele konseptet var kjempespennende og ønsker tilgang selv. Ha en god kveld! - Wes Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men det blir meldt om at brukere som har benyttet dette trikset og satt over til norsk begynner å få advarsler fra spotify om at de kun kan "være på reise" i 14 dager... Så kanskje det ikke funker så ypperlig allikevel? Ok, ja det hadde jeg ikke hørt noe om! Har ikke vært bruker så lenge ennå. Men er det ikke bare å sette tilbake til UK da? Har jo strengt tatt liten betydning hva du står registrert som.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen låter er ikke tilgjengelige i UK, og andre ikke nødvendigvis tilgjengelige i Norge. Det er den eneste "hindringa" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg satte adresse til Norge rimelig fort etter registreringa, og har fortsatt ingen problemer, eller har fått noen advarsler. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jøss, er det sånn begrensninger altså.. Det var jo kjedelig. Må vel gå ann å si at man har flyttet da. Tviler på at de sperrer kontoen din. edit: Atald, hvor lenge siden er det da? Endret 22. desember 2008 av phax Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noget usikker, men over en måned siden. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bare å gå inn i profilen og endre bosted ja, for de som signa opp via proxy. Fikk selv den beskjeden som nevnes, men alt har fungert ypperlig etter at jeg endra til Norge. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aha, med andre ord sjekkes det hvilket land du kobler opp fra, og hvis det er forskjellig fra profilen din så er du "på reise"... Da er det jo strengt tatt ikkeno problem Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man kan jo sende en ny invite til seg selv, så kan man opprette denne i Norge. Da burde det ikke være noe problem å være registrert i Norge? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Stemmer det ja learntofly Har gjort dette fra da jeg begynte å bruke Spotify. Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg kunne godt tenkt meg en invite... og kanskje en til dama og ;D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg kunne godt tenkt meg en invite... og kanskje en til dama og ;D Det ønsker jeg deg masse lykke til med. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 besøk http://www.daveproxy.co.uk/ før du klikker på denne linken,så registrerer du deg uten invite.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man kan jo sende en ny invite til seg selv, så kan man opprette denne i Norge. Da burde det ikke være noe problem å være registrert i Norge? Trenger ikke sende invite til deg selv heller, bare å endre det i profilen. Kan helt fint endre bosted der. Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul folkens! Noen her som kan sende meg en invite? Ta kontakt med meg på PM Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Slik jeg forstår det så er det stengt for videre invites, eller tar jeg feil nå ? Edit: Da tar jeg nok feil. Endret 24. desember 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Slik jeg forstår det så er det stengt for videre invites, eller tar jeg feil nå ? aaaaaarh, så kjedelig En kamerat av meg fikk invite for 2-3 timer siden =/ Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Roxxor: Du kan jo prøve metoden som taz beskriver noen poster lenger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg