Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det noen andre meg som har problemer med at når man starter en spilleliste så bare stopper spotify å spille? Og den vil ikke fortsette før man har restartet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag stoppet Spotify å spille musikken fem ganger på relativt kort tid. Stoppet bare midt i sangene. Restartet programmet og etter det har det fungert fint igjen. Men er jo fortsatt en Beta så er vel ikke så rart at vi opplever litt bugs. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvis noen har dritlyst kan de godt sende meg en invite, kunne tenkt meg å sjekke ut dette her litt nærmere. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde vært glimrende med en invite i disse juletider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kom igjen folkens, les ting som har blitt postet før dere begynner å mase i det minste: leser noen av dere? send meg pm for invite. har mere en nokk Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 jeg slenger meg med her. hadde satt pris på en invite. du får karmapoints:) ernysgjerrig på hva dette er for noe. gjerne på pm så slipper jeg å sjekke her hele tiden. hvis jeg ikke liker det gir jeg account videre Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 unserheld: Se posten rett over din. Og til alle andre. Vær så snill og les litt før dere spør om invite, akkurat som Freebird også sier. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eventuelt ikke. Om dere vil ha invite så får dere pokker meg gjøre en innsats for det. Syns ikke folk skal påpeke at folk er tards. De burde forstå det når de ikke får invites. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Syns ikke folk skal påpeke at folk er tards. De burde forstå det når de ikke får invites. Det er vel greit å få bekreftelse på noe man har lurt på lenge, er det ikke? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har noen en invite til meg? Broren min vil gjerne ha dette, og jeg kan ikke dele ut invites. Send gjerne på pm, det mottas med stor takk! Hvordan får man invites man kan dele ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kom igjen folkens, les ting som har blitt postet før dere begynner å mase i det minste: leser noen av dere? send meg pm for invite. har mere en nokk unserheld: Se posten rett over din. Og til alle andre. Vær så snill og les litt før dere spør om invite, akkurat som Freebird også sier. Eventuelt ikke. Om dere vil ha invite så får dere pokker meg gjøre en innsats for det. Syns ikke folk skal påpeke at folk er tards. De burde forstå det når de ikke får invites. Syns ikke folk skal påpeke at folk er tards. De burde forstå det når de ikke får invites. Det er vel greit å få bekreftelse på noe man har lurt på lenge, er det ikke? Lenke til kommentar
Superagurken Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Én til? Til meg? Værsåsnill? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Én til? Til meg? Værsåsnill? LES? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Én til? Til meg? Værsåsnill? Håper det var en spøk Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) uLg9znjEYiESXcU9 AyLSWCsSVJd5YFXp 5FEKCKWb7qZznFJE xAqRnFF7CdqGWuFt yPWYambmk9eB8euK enjøy Endret 22. desember 2008 av eekilli Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor er takka for invites da folkens? Makan :/ Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kona mi trenger en invite til Spotify, kunne noen tenke seg å sende en til meg om man har noen til overs? - Wes Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Les litt ovenfor du Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Proxytrikset funker fortsatt ypperlig. Så til alle som vil ha konto bare les midt på side 15 ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg