Justin_Sane Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som fortsatt har noen invites? Send gjerne på pm Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Denne linken fungerte for 1 min siden: http://www.daveproxy.co.uk/browse.php?u=cz...ZC8%3D&b=13 Husk å sette inn et postnummer fra UK f.eks: SW1A 2AB Hotlinking er ikke lov tydeligvis. Hva slags triks brukte du? Hvis du besøker http://www.daveproxy.co.uk/ før du klikker på denne linken, så skal det fungere Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det funket brillefint. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, ser dette. Sist gang jeg prøvde daves proxy, så funket det ikke, men det funker nå. Merkelig. Lurer på hvor lenge morroa varer. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Funka for meg nå hvertfall Hører forresten på Postgirobygget - Arne Endret 19. desember 2008 av Justin_Sane Lenke til kommentar
someOen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Denne linken fungerte for 1 min siden: http://www.daveproxy.co.uk/browse.php?u=cz...ZC8%3D&b=13 Husk å sette inn et postnummer fra UK f.eks: SW1A 2AB Hotlinking er ikke lov tydeligvis. Hva slags triks brukte du? Hvis du besøker http://www.daveproxy.co.uk/ før du klikker på denne linken, så skal det fungere Yay, det funket, er på programmet no. Så slapp eg å finne invite. Endret 19. desember 2008 av someOen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som har en til overs? er medlem selv, men kjæresten ble jo helt i hundre når hun fikk høre om det. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Covn: Sendte en pr PM nå Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen til meg? Er bruker jeg og men har ei venninne som veldig gjerne vil ha. Når får man invites til å dele ut selv forresten? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Covn:Sendte en pr PM nå Takker så mye Lenke til kommentar
Splius Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ekstremt lyst på et inv. Om noen har noen til overs, og er så snille at de gir en til meg, blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ekstremt lyst på et inv. Om noen har noen til overs, og er så snille at de gir en til meg, blir jeg veldig glad! Som det ble spesifisert lenger oppe: Åpne denne linken først, og klikk deretter her. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvordan er hvis man oppretter konto det med disse proxy triksene, kan de få kontoen stengt etterhvert eller? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ekstremt lyst på et inv. Om noen har noen til overs, og er så snille at de gir en til meg, blir jeg veldig glad! Som det ble spesifisert lenger oppe: Åpne denne linken først, og klikk deretter her. De har vel sperra for den proxyen såvidt jeg vet... Ble endel som benytta seg av den etterhvert. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg lagde en konto med proxyen nå, og den funker hvertfall. Spørsmålet er jo bare om det varer eller om man plutselig risikerer og få sperra kontoen? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eneste muligheten jeg ser at de kan stenge de kontoene som er blitt laget med proxy er hvis de har loggført adressen du kommer fra, og koblet denne informasjonen opp mot brukeren, noe jeg syns virker svært lite sansynlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ok, ja kontoen skal ikke brukes her hos meg så da er det vel litt tryggere. Kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De ser jeg også at du først er registrert i England, med postnummer og det hele for så å bytte til ett annet land.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor kaste ut folk? Di vil vel ha mest mulig brukere,er derfor di bruker invite systemet da det trekker brukere.... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hører forresten på Postgirobygget - Arne Den sangen er bare så trist hvis du hører hva han synger... Phax: Tror dette er ganske tilfeldig. Jeg sendte en klagemail om at jeg ikke fikk invites og fikk umiddelbart 2 invites til accounten min. Mens kammeraten min som brukte proxy fikk 5 nesten med en gang uten å be om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg