unwill Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var bra ja. Vant meg en invite på dinside igår, og sitter og hører nå. Imponert Har dessverre på følelsen at det legges ned pga opphavsrett og slikt i fremtiden en gang Legger ut invites om jeg får etterhvert Tror egentlig ikke at det skjer. Sånn jeg har forstått det så har de en avtale med de plateselskapene som eier rettighetene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var bra ja. Vant meg en invite på dinside igår, og sitter og hører nå. Imponert Har dessverre på følelsen at det legges ned pga opphavsrett og slikt i fremtiden en gang Legger ut invites om jeg får etterhvert Tror egentlig ikke at det skjer. Sånn jeg har forstått det så har de en avtale med de plateselskapene som eier rettighetene. Stemmer det. Avtaler med BMG, Universal, Warner og EMI Men det spørs hvor lenge det varer om folk knekker sikkerheten og begynner og laste ned f.eks. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Sendt ut invite. Endret 10. desember 2008 av sparks Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Noen så har lyst å gi meg en invite ? Edit: Trenger ikke lengre, fikk tak i Endret 10. desember 2008 av b00n Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Dette var bra ja. Vant meg en invite på dinside igår, og sitter og hører nå. Imponert Har dessverre på følelsen at det legges ned pga opphavsrett og slikt i fremtiden en gang Legger ut invites om jeg får etterhvert Tror egentlig ikke at det skjer. Sånn jeg har forstått det så har de en avtale med de plateselskapene som eier rettighetene. Det kommer sikkert ikke til å vare så lenge. Det er en dum ting med den gratis bruker greia på spotify, og det er at etter man har hørt på 5 sanger kommer det en man som snakker om spotify. Jævla idiotisk! Men men, det er jo gratis da så det er kansje ikke så rart. Han snakker i ca.10 sekunder så det er ikke så mye. Men det funker helt fett uansett! Det som er over stemmer ikke, men det er en mann som kommer og snakker men det er ikke etter 5 sanger... det er sikkert bare en gang i timen el noe... Sry for feilen jeg sa! Endret 11. desember 2008 av dsbmaster Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Da legger jeg ut 5 invites.. Førstemann til mølla wsspLk8JxqVyPZ7Q fzCqfuDXAxSmNRXP sFqacH7XG2pWDMQE aXTHFaELQ5TdPwqu BcT8Y73ncMupHPn9 lykke til edit:fjerna brukte, la ut noen til Endret 11. desember 2008 av LordArild Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har unblockism.com sluttet å funke siden dere legger ut invites? @ dsbmaster: Det virker som om det er litt random når reklamen kommer. Har ikke hørt den en eneste gang i dag og jeg har hørt på siden i dag tidlig. Virker litt mot sin hensikt da man blir mer lei og irritert over å høre den og personen som snakker enn at man får lyst til å sjekke de ut. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har unblockism.com sluttet å funke siden dere legger ut invites? @ dsbmaster: Det virker som om det er litt random når reklamen kommer. Har ikke hørt den en eneste gang i dag og jeg har hørt på siden i dag tidlig. Virker litt mot sin hensikt da man blir mer lei og irritert over å høre den og personen som snakker enn at man får lyst til å sjekke de ut. Ok, det er rart at det kommer reklame da... HATER reklame! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.spotifyfriends.com/ Utvalg av spelelister. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Har 3 invites, hvis noen trenger, bare å sende pm. Edit: Da var det tomt for i dag:( Endret 10. desember 2008 av Turgon Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Finnes det noen enkel fiks til det utrolig lave volumet i programmet? Jeg Googlet og så Spotify var klar over problemet, men det er veldig, veldig lavt. Jeg tør heller ikke skru opp skikkelig, dersom det er andre lyder på PCen eller reklamen kommer og sprenger anlegget mitt i småbiter, hehe. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Bruker du Linux Skagen? Hadde liknende problem selv (ustabil, lav, hakkete lyd), men endret verdiene i Audio Tab (i Wine) til de anbefalte verdiene: Hardware Acceleration: EmulationDefault Sample Rate: 44100 Default Bits Per Sample: 16 Driver Emulation: unchecked Noe som fikset det meste. Endret 10. desember 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ah, nei, bruker 64-bits Vista. Men jeg skal teste å endre litt på innstillingene mine. Edit: Det ble mye bedre med 16-bits bitdybde. Takk for tipset. Genialt program. Endret 10. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 For et genialt program, spilles direkte av i programmet, trenger ikke laste ned en skjit. Finner faktisk en del artister som jeg regna med ikke skulle være der. Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eg vill også ha ein invite send pm. [email protected] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke legg ut emailadresse her på forumet, da det kan søkes gjennom google. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har en invite? Would be greatly appreciated! Lenke til kommentar
cropstad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har en invite på lager? Dette bare MÅ jeg ha! Send PM om dere har På forhånd takk. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Alle kan fortsatt gå inn på unblockism og få konto uten at man bruker invites. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Shhh. Det skulle være hemmelig, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg