Gå til innhold

Gleder meg til jul!

HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg veit! Men nå gleder jeg meg faktisk. Trodde det aldri skulle skje igjen. :p

Nei, du sier så! I fjor fikk jeg ikke julefølelse før i April på vei til butikken, en gang. Nå har jeg skikkelig julefølelse og gleder meg til å stå opp til snø hver dag og drikke kakaooo og spise digg og stresse rundt :D Haha, herlig! Jeg slenger meg på gledesutbruddet!! Tjooho

Lenke til kommentar
Det snør for pokker! Har julestemning for første gang på 10 år. Spørs vel bare om den holder seg til det faktisk er jul. :!:

Oh yes! Våknet opp, mørkt ute og snøen lavet ned. Stearinlys ble tent opp inne og det var lunt og godt i huset. Skikkelig julestemning idagtidlig ja! :)

Bare ikke feilplassert julebrus og marisipan, julehandelreklame og all annen drit ødelegger alt dette året igjen nå da, ved å markere seg for sterkt før 1.des.

Lenke til kommentar

Ja, da jeg våkna i dag var det fem centimeter snø! Det verste er at jeg tenkte "Nå er det perfekte forhold, tenk om det begynner å snø ..." da jeg var ute i går kveld. :p

Julestemningen har ikke kommet ennå, men i fjor hadde jeg mer julestemning enn på mange år. Håper det blir mye av det samme dette året.

EDIT: Jeg hadde forresten tenkt til å lage en tråd her med tittelen "Den første snøen har kommet!" før jeg så denne ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...