HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det snør for pokker! Har julestemning for første gang på 10 år. Spørs vel bare om den holder seg til det faktisk er jul. :!: Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja bare litt over 1 måned igjen til 1 Desember så... For min del så er Jula ødelagt for lenge siden =) Jula bynner jo i oktober nå tydeligvis Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg veit! Men nå gleder jeg meg faktisk. Trodde det aldri skulle skje igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg veit! Men nå gleder jeg meg faktisk. Trodde det aldri skulle skje igjen. Nei, du sier så! I fjor fikk jeg ikke julefølelse før i April på vei til butikken, en gang. Nå har jeg skikkelig julefølelse og gleder meg til å stå opp til snø hver dag og drikke kakaooo og spise digg og stresse rundt Haha, herlig! Jeg slenger meg på gledesutbruddet!! Tjooho Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det snør for pokker! Har julestemning for første gang på 10 år. Spørs vel bare om den holder seg til det faktisk er jul. :!: Oh yes! Våknet opp, mørkt ute og snøen lavet ned. Stearinlys ble tent opp inne og det var lunt og godt i huset. Skikkelig julestemning idagtidlig ja! Bare ikke feilplassert julebrus og marisipan, julehandelreklame og all annen drit ødelegger alt dette året igjen nå da, ved å markere seg for sterkt før 1.des. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk tenker bare på penger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har fått pre-julestemning, altså følelsen at jula er på vei Herlig!!! Skal begynne å handle gaver og sånt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Oh, gaver. Alltid et slit å tenke ut kule ting. Vil jo ikke gi bort dritt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Faen! så har man jo fådd seg kvinfolk =( Æsj da må man handler gaver =/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette blir nok min første jul som singel på flere år. En gave mindre å tenke på, men fortsatt kjipt. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ja, da jeg våkna i dag var det fem centimeter snø! Det verste er at jeg tenkte "Nå er det perfekte forhold, tenk om det begynner å snø ..." da jeg var ute i går kveld. Julestemningen har ikke kommet ennå, men i fjor hadde jeg mer julestemning enn på mange år. Håper det blir mye av det samme dette året. EDIT: Jeg hadde forresten tenkt til å lage en tråd her med tittelen "Den første snøen har kommet!" før jeg så denne ... Endret 29. oktober 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk skikkelig julestemning der jeg satt på E18 i 1,5 time og ventet på at de skulle skrape opp restene av noen biler som fortsatt kjørte på sommerdekk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Julestemning er gøy. Har savnet den. EDIT: Jeg kjører fortsatt på sommerdekk. Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Faen! så har man jo fådd seg kvinfolk =(Æsj da må man handler gaver =/ Hehe, samme her. Det er 4. året på rad med kvinnfolk, men denne gangen er det en ny. Er jo bare gøy det, om man vet hva den andre liker Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Er jo bare gøy det, om man vet hva den andre liker That's the real trick. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja blomster i julegave er ikke noe jeg helt ser for meg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå