Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei... Satt å funderte litt over skremmende spill å slikt nå nettop og kom plutselig på en ting.. Hvorfor inni svarteste helheim blir aldri fiender (mennesker eller monstrer) skremte i noen av alle de spilla som er der ute? Jeg mener; Noen av disse personene man er i flere av disse harry FPS spillene er jo rimelig heavy stuff.... Jeg mener; herregud, hadde jeg vært DukeNukem å sneket meg oppå et eller annet monster fra en fjern dimensjon og prikka ham på skulderen med en RPG eller noe burde han jo blitt livredd lr.no... Hadde gitt spilla en helt ny mening også.. jeg mener; prøve å snike seg innpå fienden bare for å se at han hopper i taket og skyter vildt rundt seg nårdu hvisker "hei, kjære" tett opptil øret hans måtte jo vært jævli morro!!! =) Vi får starte underskriftskampanjen FOR Lettskremte Monstre eller noe MvH. Tiddi Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 den var faktisk ikke så dum den :wink: det hadde vært jævla fett om du kunne skremt monstrene slik at de døde/løp agårde Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 zeOx["]den var faktisk ikke så dum den :wink: det hadde vært bidige fett om du kunne skremt monstrene slik at de døde/løp agårde I rollespill: ja, men tror bare det hadde blitt kjipt om det hadde blitt slik i action/FPS-spill. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Men er faktisk je har sett det et sted... hvor? vetta f... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kanskje det var NOLF2, en fyr som står her sier han mener å ha sett det ett eller anna sted han å... Husker ikke hvor sa'n... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 I AvP2 blir faktisk enkelte av npc'ene skremt. Det gjelder i hvertfall når du spiller som alien eller predator. Tror de blir skremt hvis du spiller som marine og vifter litt med et våpen foran de. Men jeg tror ikke de npc soldatene blir skremt da. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Halo! Skyter du litt på de småtassene som alltid er i grupper, og plaffer dem ned til de er sånn 2 - 3 blir de livredde og løper og skriker. Etter hvert så manner de seg opp igjen og prøver seg på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Halo! Skyter du litt på de småtassene som alltid er i grupper, og plaffer dem ned til de er sånn 2 - 3 blir de livredde og løper og skriker. Etter hvert så manner de seg opp igjen og prøver seg på nytt Bah, hvorfor i helvete er ikke Halo ute til pc enda :/ Ble faen så forbanna da MS til slutt gikk ut å sa at det kom til å være Konsoll spill lenge før det ble koda om til pc-platform.. Å det har det faen vært lenge nå :/ Grr beret Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Rare har spill der fienden blir skremt og gir opp, blant annet Jet Force Gemini og Perfect Dark. Ellers så er ikke dette en uhørt ting, men det er sjelden med. Har sett sånn AI i enkelte rpgs.. Baldurs Gate 2 trur jeg..? Everquest og Star Wars Galaxies også (sistnevnte bare sett per bilder/trailer seff) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 I JK2, hvis man møter en gruppe med StormTropper og dreper generalen, så blir mange ofte redde og stikker av.... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 beste AI en er i vietcong... dere vil kjønne hva jeg mener når dere spiller det... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Men er faktisk je har sett det et sted... hvor? vetta f... Joda, i filmen Monster`s Inc. Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 finnes mange spill som har skremte monstre/npcer, men som oftest blir de ikke redde før du viser litt muskler. så du må gjerne ligne på en krysning mellom gollum og the hulk, de flyr som oftest på deg uansett. hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 I mgs2 blir folka vettskremte vis du går bak den med pistolen- trykker den inntil skallen og sier "Freeze". Da blir de helt stokk og klarer ikke å røre seg. da kan du gå forran de å sikte på ballene deres. da begynner de å danse til de mister dogtaxen Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Som en sier, i Perfect Dark gir fienden opp. I RPG'et Arcanum prøver fienden å stikke av hvis han innser at han ikke vil vinne. Det samme i Heroes of Might and Magic spillene, hvis du er fienden overlegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå