Gå til innhold

Skremte monstrer og fiender

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei... Satt å funderte litt over skremmende spill å slikt nå nettop og kom plutselig på en ting..

Hvorfor inni svarteste helheim blir aldri fiender (mennesker eller monstrer) skremte i noen av alle de spilla som er der ute? Jeg mener; Noen av disse personene man er i flere av disse harry FPS spillene er jo rimelig heavy stuff....

Jeg mener; herregud, hadde jeg vært DukeNukem å sneket meg oppå et eller annet monster fra en fjern dimensjon og prikka ham på skulderen med en RPG eller noe burde han jo blitt livredd lr.no...

Hadde gitt spilla en helt ny mening også.. jeg mener; prøve å snike seg innpå fienden bare for å se at han hopper i taket og skyter vildt rundt seg nårdu hvisker "hei, kjære" tett opptil øret hans måtte jo vært jævli morro!!! =)

Vi får starte underskriftskampanjen FOR Lettskremte Monstre eller noe :)

:yes:

MvH.

Tiddi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I AvP2 blir faktisk enkelte av npc'ene skremt. Det gjelder i hvertfall når du spiller som alien eller predator. Tror de blir skremt hvis du spiller som marine og vifter litt med et våpen foran de. Men jeg tror ikke de npc soldatene blir skremt da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Halo!

Skyter du litt på de småtassene som alltid er i grupper, og plaffer dem ned til de er sånn 2 - 3 blir de livredde og løper og skriker. Etter hvert så manner de seg opp igjen og prøver seg på nytt :)

Bah, hvorfor i helvete er ikke Halo ute til pc enda :/ Ble faen så forbanna da MS til slutt gikk ut å sa at det kom til å være Konsoll spill lenge før det ble koda om til pc-platform.. Å det har det faen vært lenge nå :/ Grr

beret :grumpy:

Lenke til kommentar

Rare har spill der fienden blir skremt og gir opp, blant annet Jet Force Gemini og Perfect Dark. Ellers så er ikke dette en uhørt ting, men det er sjelden med. Har sett sånn AI i enkelte rpgs.. Baldurs Gate 2 trur jeg..? Everquest og Star Wars Galaxies også (sistnevnte bare sett per bilder/trailer seff)

Lenke til kommentar

finnes mange spill som har skremte monstre/npcer, men som oftest blir de ikke redde før du viser litt muskler. så du må gjerne ligne på en krysning mellom gollum og the hulk, de flyr som oftest på deg uansett.

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...