Morro Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Endret 29. oktober 2008 av Morro Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vinteren kan komme litt brått på. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må huske at vi som bor på østlandet skal ha saltede veier, har man ikke det så virker det som flertallet ikke klarer å kjøre. Hvert år er det den samme leksa på repeat, kaos, kaos og atter kaos. Akkurat som det er første gang i historien det har snødd. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjører med sommerdekk selv, men jeg tar jo hensyn til at det begynner å bli vinter. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må huske at vi som bor på østlandet skal ha saltede veier, har man ikke det så virker det som flertallet ikke klarer å kjøre. Hvert år er det den samme leksa på repeat, kaos, kaos og atter kaos. Akkurat som det er første gang i historien det har snødd. Regelen bør vel uansett være: er det snø ute, så kjører du ikke med sommerdekk. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Nå ble det vel også meldt at det skulle snø i dag, hvilket det vanligvis pleier å gjøre på denne tiden av året, så det burde ikke akkurat komme som noen overraskelse på noen. Men tydeligvis, så er østlandet overbefolket av idioter. Glad jeg har hjemmekontor i dag, jeg...for å bevege seg ute i trafikken i dag, er jo livsfarlig pantera Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Her i Lillehammer har det snødd en del i dag, og bare å se på vegen burde ha fått de fleste til å kjøre normalt, men neida. Her må man komme seg fram så fort som mulig. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har en teori om at mange ikke skjønner forskjellen på et piggfritt vinterdekk og et sommerdekk, og altså forventer at "kan man bruke piggfritt vinterdekk, så skal det funke med sommerdekk også". Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 altså forventer at "kan man bruke piggfritt vinterdekk, så skal det funke med sommerdekk også". "Sommerdekk" merket med m+s, m/s osv er jo per def. vinterdekk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Null problem å kjøre på sommerdekk....sålenge man ikke må bremse. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 "Null problem å kjøre på sommerdekk....sålenge man ikke må bremse." ------------------------------------------------ Bremse,eller foreta en unnamanøver,da seiler man avgårde...nettopp derfor man IKKE skal bruke sommerdekk om vinteren/på glatt føre... Det er vel ikke vanskelig å forstå ?? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, det er ikke vanskelig å forstå. Er jo ikke dum. Skjønner jo at man ikke skal bruke sommerdekk på snø. Var jo ikke akkurat seriøs når jeg sa det. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 "Null problem å kjøre på sommerdekk....sålenge man ikke må bremse."------------------------------------------------ Bremse,eller foreta en unnamanøver,da seiler man avgårde...nettopp derfor man IKKE skal bruke sommerdekk om vinteren/på glatt føre... Det er vel ikke vanskelig å forstå ?? du er flink til å skjønne ironi Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En smiley pleier å være en god indikator på at det er fleip. La oss seeee...ja, der var den gitt! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mange farlige folk på veien. Sitter med hele vettet og tror dem er kongen av veien. Skal ikke mye til før man sklir. Selv skiftet jeg til piggdekk i går, så fort jeg kom fra jobb. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk er og forblir uansvarlige "idioter", aksepter det eller kjør kollektivt. Du som enkeltperson får ikke gjort noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå