Gå til innhold

Hvorfor må jeg dele vegen med sånne farlige idioter hver høst?

Morro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må huske at vi som bor på østlandet skal ha saltede veier, har man ikke det så virker det som flertallet ikke klarer å kjøre. Hvert år er det den samme leksa på repeat, kaos, kaos og atter kaos. Akkurat som det er første gang i historien det har snødd.

Lenke til kommentar
Du må huske at vi som bor på østlandet skal ha saltede veier, har man ikke det så virker det som flertallet ikke klarer å kjøre. Hvert år er det den samme leksa på repeat, kaos, kaos og atter kaos. Akkurat som det er første gang i historien det har snødd.

Regelen bør vel uansett være: er det snø ute, så kjører du ikke med sommerdekk. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det.

Nå ble det vel også meldt at det skulle snø i dag, hvilket det vanligvis pleier å gjøre på denne tiden av året, så det burde ikke akkurat komme som noen overraskelse på noen. Men tydeligvis, så er østlandet overbefolket av idioter. Glad jeg har hjemmekontor i dag, jeg...for å bevege seg ute i trafikken i dag, er jo livsfarlig :)

pantera

Lenke til kommentar
"Null problem å kjøre på sommerdekk....sålenge man ikke må bremse."

------------------------------------------------

Bremse,eller foreta en unnamanøver,da seiler man avgårde...nettopp derfor man IKKE skal bruke sommerdekk om vinteren/på glatt føre... Det er vel ikke vanskelig å forstå ??

du er flink til å skjønne ironi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...