vikingfjord Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var innom Elkjøp på Notodden i ettermiddag, de hadde 1 N85 inne, men skulle få flere i slutten av uken. - Mobilen var mindre enn jeg trodde når slideren ikke var ute... - Brunfargen på sidene og baksiden var stilig... - Den var ikke skranglete i slideren i det hele tatt... - Knappene var ikke de beste, men er vel bare en vanesak... - Den svarte fargen på fremsiden var veldig "shiny"... Fikk ikke mindre lyst på den etter å ha sett på den i virkeligheten... Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg fikk min i dag =) Men ikke rukket å bruke den noe særlig. La hvertfall merke til at det lett setter seg fettmerker på den shiny overfalten i løpet av den korte tiden jeg har klådd på den. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 denne er kul. . var på møte med nokia i går og fikk en full gjennomgang av denne og noen andre nye telefoner. . tror jeg kjøper den i morra ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg