Romy Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva kan anbefales av vintersko for 2008/2009? Jeg er ikke ute etter sånn typiske svarte boots/støvler som ligner på militær støvler. Lenke til kommentar
co-axial Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bruker disse nå i perioden mellom Vinter og høst. Kommer nok til å bruke dem utover vinteren også, siden jeg ikke vasser i snø til dagelig . Er greie å gå med i byen der det ikke er så mye snø. Lacoste Hi Tartan Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Som nylig diskutert i Den massive Skotråden DR MARTENS. Høres perfekt ut for dg hvis du ser etter militær-aktige-boots. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det han _ikke_ var ute etter Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 ÅÅÅÅ. haha. Beklager. var nettopp innom den tåden også ble jeg litt opphengt i det også klarte jeg ikke å lese skikkelig x) Lenke til kommentar
Romy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bruker disse nå i perioden mellom Vinter og høst. Kommer nok til å bruke dem utover vinteren også, siden jeg ikke vasser i snø til dagelig . Er greie å gå med i byen der det ikke er så mye snø. Lacoste Hi Tartan ikke min smak. Kunne tenkt meg lignende som denne: Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 NIKE Air Heater High Boots Snow Winter Mens Lenke til kommentar
Romy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) NIKE Air Heater High Boots Snow Winter Mens Disse var faktisk bra. Sender de til Norge? vet du noe om det? Jeg venter på flere anbefalinger =) Jeg kjøpte noe Roots igår for 500kr. Men jeg skal ikke bruke de hele tiden, skal nok kjøpe et par til. edit: Ok fant ut at de har Internasjonal shipping:) Endret 30. oktober 2008 av romy Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva med klassiske brune timberlands? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Disse er fete: Lenke til kommentar
Romy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Disse er fete: Faktisk noe lignende jeg har av Roots.. Hvordan ser "klassiske brune timberlands" ut? Lenke til kommentar
floww Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) http://gear.jakewolf.net/images/timberland6wheat2.jpg sånn har et par sjøl, er ganske fornøyd og bruker de alltid om vintern Endret 30. oktober 2008 av floww Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 er ute etter ett par vintersko som passer til en ellers preppy stil, noen annbefalinger ? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 er ute etter ett par vintersko som passer til en ellers preppy stil, noen annbefalinger ? Det samme lurer jeg på.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ankel sko/chelsea boots passer til preppy. Jeg har lyst på noen selv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Bruker selv ankel boots fra Hugo Boss til hverdagsli aktivitet nå som snøen faktisk har kommet litt. Enten sorte eller brune. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Har dere noen linker til ankel boots? Hva ligger prisen på hugo boss sine på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå