egon08 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter nye høytalere, evt. nytt hjemmekinoanlegg. Jeg er opptatt av at høytalerne er designmessig "korrekte" for meg. Jeg tror jeg er på jakt etter noen "slanke" stativhøytalere, som vises men ikke gjør alt for mye ut av seg i stuen. Noen web sideforslag ? Egon Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har noen perkfekt design høytalere fra mitt syn, med det du kan kalle perfekt innenfor alle områder. Eneste problem er at de kansje er litt dyre i forhold til det du kansjer regnet med. Bowers & Wilkins Nautilus Bilde Bowes & Wilkins Nautilus Info Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er en fordel om du oppgir prissjiktet du sikter etter Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, ville egentlig ikke si det, men ligger på rundt 100 000 paret Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Siktet til trådstarter, jeg. Vet at B&W sin Nautilus-serie koster bra med penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Infinity sin Cascade-serie burde være midt i blinken. Model 7 Model 5 Model 3V Model 9 Lenke til kommentar
egon08 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Infinity sin Cascade-serie burde være midt i blinken. Model 7 Model 5 Model 3V Model 9 Noe i den dur ja.... Hadde i utgangspunktet tenkt å svare at designet er nesten viktigere en pris, men etter jeg leste de øverste postene så må jeg nok moderere meg litt..... Men som sagt, disse infinity høytalerne var ikke så værst... takker for linkene..... (alle) Egon Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva med Tannoy Arena. Det er også overaskende god lyd. Finnes i flere farger. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg digger disse to: AudioPro Mondial Skinnkledde høyttalere?! Genialt. Forholdsvis rimelig også. Gallo satelitter Bittesmå kuler i stilige farger. Suppler med flowerstativ og en god sub. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Slenger på Canton CD-100 II også. Vet ikke hvordan akkurat denne modellen spiller, men Cantons småhøyttalere har fått gode kritikker for lydkvaliteten. Finnes på ebay.de til rundt €340, noe som burde bli mellom 3500 og 4000 for et par inkludert frakt og moms. Tysk Mwa på 19% skal trekkes fra. EDIT: kan også fåes i sort om jeg ikke tar helt feil. Endret 2. november 2008 av epifant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bose har også høyttalere som passer inn i den minimalistiske stue. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 At ingen har foreslått B&O er et under etter min mening. de er jo veldig kjeent for design og utstyret dems synker veldig skjeldent i pris, f eks en jeg kjenner kjøpte høytalere for 120.000 for 10 år siden, nå er de verdt 115.000 de har utrolig nyskapende utstyr:) her er link til noen fronter: http://www.bang-olufsen.com/page.asp?id=10 Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis du kunne tenkt deg en mer tradisjonell høyttaler som fortsatt er slank og et diskret utseende så er SA 1550 et fint alternativ. Da har du en høyttaler med ekte hifi kvaliteter samtidig som den ser moderne og lekker ut i hvit finish. Alternativt er lillebroren SA 1530 eller stativhøyttaleren SA Jiffy. Alle disse gir mye godlyd iforhold til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå