Gå til innhold

Flyselskapet Sterling er konkurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og samboeren min har hatt veldig flaks. Skal til Amsterdam om to dager. Har reist dit to ganger tidligere på et år for å se dette bandet, og har alltid valgt Sterling fordi de holdt seg litt lavere i pris enn SAS og KLM.

Men denne gangen bestemte vi oss litt sent for å dra, i midten av september. Når jeg da gikk inn på Sterlings sider var det kun fleksbilletter igjen for alle avganger siste uka i oktober og alle avganger etter dette. Bare noen dager tidligere var det fullt mulig å få billigbilletter for alle disse avgangene. Så da ble det KLM som var noen hundrelapper dyrere, men det har jeg spart veldig på nå. :)

Dog veldig synd for alle som faktisk har Sterling-billett, og for konkurransen på i hvert fall Amsterdam-ruten.

Lenke til kommentar

Ser ut som 2600 spenn er tapt her. Betalte med vanlig Visakort rett på Sterling for et par måneder siden, men ringte på mandag og ba om pengene da jeg så at ting gikk rett i dass. Rundt kl.10.00 på mandag fikk jeg bekreftelse på mail at pengene skulle utbetales... Enda ikke fått noe og det lover vel ikke akkurat godt. Skal høre med reiseforsikringa i Sparebank 1 + litt diverse, men håpet er ikke stort.

Lærte den harde veien at kredittkort ALLTID skal brukes ved netthandling... bruker det som regel, men selvfølgelig ikke på denne billetten.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...