Mewsique Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Når den legendariske rockegruppa Led Zeppelin skal gjenforenes dropper de like så greit Robert Plant, vokalisten til Led Zep gjennom en årrekke. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva? Dette var da temmelig merkelig må jeg si.. Tror muligens de mister en del publikum av den agvjørelsen. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir ikke Zeppelin uten Plant! Hva om alle fans donerte 1kr hver mot at han stilte opp? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heller bra at Plant gir seg nå, og at magien lever videre, enn at han bare er med for å være med. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Rart du ser sånn på det.. For meg tror jeg hele magien forsvinner uten stemmen til Led Zeppelin. Det blir litt som Velvet Revolver, det er IKKE Guns N'. Om plant ikke klarer de høyeste notene lenger så samme faen egentlig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det går rykter om at Steven Tyler stepper inn. I lol'd. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Steven Tyler er en utrolig bra vokalist. Men jeg vet ikke om han er den rette for Zeppelin. Om det blir han som tar over blir det spennende og høre resultatet. Men for alt i verden håper jeg Plant bestemmer seg for og steppe inn bak mikrofonen på turneen. Han har sagt han ikke ønsker og lage "bråke musikk". Forstår ikke hvordan Zeppelin er "bråke musikk" da men... Om dem besøker Norge skal jeg hvertfall gjøre hva jeg kan for og få billett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fyren har gjort noe annet de siste 28 årene, og har ikke lyst til å gå tilbake bare pga penger. Ikke bare respekterer jeg avgjørelsen, men jeg ser ned på de gamle heltene som prøver å surfe på 30 år gamle hits for å sikre pensjonen. Jeg ser med stive og harde øyne rett på Rolling Stones og Kiss. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ingen hemmelighet at Rolling Stones er glade i penger, men jeg tror nok ikke at det er den eneste grunnen til at de fortsatt holder på. Eksisterer KISS fortsatt? Trodde de hadde gitt seg for lengst, men Gene Simmons befinner seg vel der det er penger å hente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Stones er fortsatt knallfett å oppleve live, da, så jeg ser de gjerne på veien i mange år til. Har sett dem 2 ganger sammen med pappa, han har vært fan siden 60-tallet. Og Queen skal jo reformes igjen med Paul Rodgers bak mikrofonen. Ny plate i farta også snart. 200x-tallet er visst tiåret der gamle kjemper stabler seg på beina igjen. Endret 1. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg