Coffey Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er tråden der du kan forklare omverden hvorfor du er våken, helst sent på natterstider. En liten tråd for å underholde oss som er våken. Dør den, så dør den. Give it a shot! Forventer massiv aktivitet fra 1-6! Jeg er våken fordi jeg har hatt en innlevering, men ble ferdig for en time siden. Har bare loket rundt på nettet, f.eks her på Diskusjon. Så, hvorfor er du våken? Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 For mye kaffe og velkjente "skippertak" gjør at jeg ofte blir sittende ut i de små timer... Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Klokka er 8 på morran og jeg har enda ikke lagt meg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Veldig morsomt David. Skal bli godt å døgne inatt! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er vel sjeldent "godt" å døgne? Mest slitsomt spør du meg Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Etter mange timer med spilling kan det bli slitsomt ja. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes det er morsomt jeg =) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det er ikke morsomt om man: - tar skippertak før oblig, mappeinnlevering eller eksamen. - egentlig skulle ha lagt seg, men bare drar det lengre og lengre. Selv aktiviteter dagen etter så sent som kl. 10-12 kan bli problematiske. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 - egentlig skulle ha lagt seg, men bare drar det lengre og lengre. Selv aktiviteter dagen etter så sent som kl. 10-12 kan bli problematiske. Er vel slik det blir, om man får litt fucka døgnrytme i en ferie feks. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) hvorfor er jeg våken: jo,jeg har drukket for mye brus,samt at jeg er nervøs for neste ukes eksamener ved universitetet.derfor sliter jeg med søvnen. Endret 1. mai 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) jeg er b-menneske og så har jeg "trøstet" en venn edit: jeg tenker... Endret 1. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Akkurat kommet hjem fra en kamerat etter å ha sett wrestling. Cola trengs for å holde seg våken. Men nå er det på tide å tenke på å finne senga. Får finne frem denne tråden en annen dag. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er våken fordi jeg prøver å sove. Om 4 timer drar jeg til Stavanger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er våken for å bli trøtt. Jeg la meg nettopp, men klarte ikke å sovne. Jeg savner den gode varme myke senga mi!! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er våken fordi jeg enda har pils igjen i kjøla. Tar vel slutt snart, regner jeg med. -KJ Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er enda våken fordi jeg lovte en hot jente at jeg skulle være på msn til hun kom hjem, så vi kunne prate Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er enda våken fordi jeg lovte en hot jente at jeg skulle være på msn til hun kom hjem, så vi kunne prate OT: det begynner å gå mot "kveld".. hvorfor skulle jeg sove nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå