Nstin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hallo. Jeg skal i dag, onsdag flyttes til rena leir. Jeg er i førstegangstjenesten og er med på et dataprosjekt forsvaret har, så jeg blir flyttet litt rundt. Blir antagligvis på rena en god stund. Så da lurte jeg på om det er noen som vet hva jeg kan gjøre i Rena? Jeg kommer ikke til å bruke mye tid i leiren og jeg har ikke tjeneste med andre soldater, så jeg blir nok ikke kjent med de. Kunne vært morro å bli kjent med noen som bor der også. Jeg er forresten en 20 år gammel gutt. Glad i å være med andre og glad i å drekka. Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Veldig lite å finne på, ifølge en kamerat som er stasjonert der. Samme sier en bekjent som studerer der. Lykke til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Etter det jeg skjønner er drekking virkelig på moten der. Har visst vært det de siste 150 årene også, så der har du nok mye til felles med lokalbefolkningen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "Hva kan man gjøre i Rena?" ..ønske seg langt langt vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå