PaulKemp Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Godtfolk, Noen som aktivt bruker 360 som media center extender? Vurder legge inn home premium for å få pcen vekk fra stua, men lurer på hvor smertefullt det er å sett opp windows media center. Jeg vet musikk fungerer bra, men hvordan er det med video? Hvilke typer filformater støttes? Hvordan går jeg fram for å sette opp dette enkelt og slik at det blir pent? Virker det bra med tv-serier/episoder? Kan xboxen kjøre HD filformater og hvor får jeg tak i fileme el seriene (moderator; jeg mener hvor jeg for KJØPT de)? Får jeg lagt til norske radiostasjoner i WMC? Poenget er at hvis det er for mye hassle, så gidder jeg ikke. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 dobbelpost, bruk den andre tråden! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor i huleste lage 2 identiske tråder? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dobbelpost? Det var ved en feiltagelse, jeg skulle redigere det lille ikonet som dukker opp foran emnet, og når jeg skiftet det med 'rediger' så kom det opp en post til. Får lizm ikke slettet det heller på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå