Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 gadd ikke lese det, så hvordan kan jeg si at jeg forstår det ? Hmm.. Akkurat slik som du ikke gadd å lese igjennom første posten da du svarte? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nå begynner jeg å bli dritt lei deg, Thomas007. Ta med spammen at annet sted (sjekk ut søppel folkens, jeg ser en side sammenhengende hvor Thomas007 har siste post). Gjør meg en tjeneste, ikke post i de trådene jeg poster. Folk som poster kun for å øke count har sjelden noe bra å komme med, du er et kroneksempel. Og vennligst ikke svar i denne tråden, legg heller inn en PM til meg om du føler deg kallet til å svare på tiltale. Ha et ellers fint liv her på forumet Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skriver jo saklige svar, at det er andre meninger enn deg er jo surt ? Deal with it Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skriver jo saklige svar Du gjør ikke det, din pappskalle. Du våser, tøver og troller. Hvis du ikke har noe fornuftig på hjertet, kan du like godt holde kjeft. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Redman - Da Da DaHHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå